Gjest FUA FØRST Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hei - Jeg er en mann sist i 50 årene som har vært gift/samboer i snart 30. Sexlivet vår har gjennom alle år vært turbulent, jeg har og har hatt sterke drifter, mens hun, bortsett fra i de første barnløse årene, og enkelte perioder, har hatt mindre. Hun har hatt fysiske begrensinger, eksempelvis sopp og tørrhet i skjede. For en del år siden fjernet gjennomførte hun en undelivsoperasjon som gjør vaginal samleie smertefullt. Jeg har fått utallige avvisninger, og vi har krangla om hyppighet i det uendelige, smerten har sikkert vært like stor på begge sider. Hun er nok den sterkeste mentalt sett, mens jeg blir skikkelig deppa. Vi har gjennomført samlivskurs og gått til ekteskapsrådgiver for en del år siden. Forut for dette hadde jeg bestemt meg etter en særdeles smertefull avvisning at nå var det slutt, potensen svikta og jeg hadde ikke mer lyst på henne. Hun tok initiativ til gjenforening og kurs og vi stabla oss på beina igjen. Innledning til samleie er blitt relativt rutinepreget, jeg tør nesten ikke forsøke meg når jeg er oppriktig kåt på henne, da smerter det for mye å bli avvist, men vi avtaler tidspunkt, eller går til sengs når hun inviterer. Ofte er jeg da egenlig ikke ordenlig kåt, men bruker anledningen. Vi er oppriktig glad i hverandre og jeg vil gjerne bli gammel sammen med henne, men jeg har et vanvittig udekket behov for å oppleve å bli begjært. I løpet av det siste året har jeg to ganger kommet i "utro" situasjoner, begge gangene ble jeg sjekka opp, og ifm med inntak av alkohol. Første gang klarte jeg å avverge m litt kyssing og fulgte deretter dama hjem. Men nå sist ble jeg med ei yngre dame som jeg gikk til sengs med. Ikke noe suksess for noen av oss tror jeg, litt for mye alkohol i blodet på begge to! Nå sitter jeg altså med skikkelig bondeanger, har vært utro uten at det har gitt meg noe, jeg vet at behovet mitt for å bli begjært er retta mot kona mi og ingen andre Jeg har fått en lærepenge som smerter og har behov for å dele denne smerten, men er det riktig å fortelle? Tilsvarende hvis hun hadde vært uttro, hadde jeg ikke hatt noe ønske om å vite om dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318067-utroskap-og-etterp%C3%A5klokskap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.