Gjest Rumler Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hei! Har slitt med magen i 9 måneder. Begynte som diaré, og gikk over til kraftig rumling, ømhet og oppblåsthet. Vært til gastroskopi, hvor de fant magekatarr og ”spiserørsbrokk”. Gått på to tabletter Losec, deretter én tablett Nexium daglig over lengre tid. Synes de har kjipe bivirkninger, og har kuttet dem ut en ukes tid, noe som har ført til symptomene er blitt verre. Sover vanvittig dårlig pga rumlingen i magen, ofte bare 4-5 timer hver natt, uavhengig av om jeg tar medisiner eller ikke. Har en ansvarsfull jobb, så det sier seg selv at dette er veldig slitsomt. Var nettopp hos en ny lege som mente jeg kanskje hadde en infeksjon, selv om det ikke vises på prøver. Fikk Flagyl (fem tabletter daglig i fire dager), noe jeg responderte veldig bra på. Følte meg nesten helt som før. Nå har det gått noen dager siden jeg sluttet på antibiotika, og de samme problemene har kommet tilbake. Jeg har aldri hatt noen som helst problemer med magen før, aldri hatt matallergier, og har alltid hatt et godt sovehjerte. Spiser svært sunt, og unngår kaffe, rødvin, for mye melkeprodukter, etc. fordi magen blir verre av det. Er slank, veltrent og ikke-røyker. Jeg orker ikke å ha det sånn. Hva kan jeg gjøre? Hva kan det være? Kan jeg bli kvitt dette? Kvinne 30 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318071-mageproblemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.