AiC1365381197 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hallo, Jeg er en 22 år gammel gutt. I en god del år nå, har jeg hatt et utslett som går fra øret, ned på halsen og litt utover brystet. Det er ett stort felt som strekker seg over store deler av halsen, samt små felter rundt. Dette begynte da jeg var ca 10 år. Dette var på sommeren, og jeg merka at deler av halsen så "skitten" ut, som i at det var et stort lysebrunt felt der. Så jeg skrubbet det vekk, og utslettet ble resultatet. Jeg er rimelig sikker på at det har blitt større opp igjennom årene, men det er vanskelig å legge merke til om det har sluttet eller fortsatt vokser, mtp at det ser helt likt ut hver gang. Det bør også nevnes at jeg ble bitt av en flått og måtte gå på pencilinkur pga dette, men jeg husker desverre ikke om det var i forkant eller etterkant av utslettets dannelse. Dette har jeg gjort hitill: Besøkt en hudlege og fått det undersøkt. Han gav meg en krem for å smøre på utslettet, og en hårshampo som het Fungoral, men det hjalp ikke. Deretter ble jeg sendt på rikshospitalet for laserbehandling, som viste seg å ha veldig minimale resultater, så jeg gav opp etter den andre behandlingen. Jeg er stygt redd for at det fortsetter å spre seg, og lurer på om det er noen tilfeller av liknende utslett som faktisk ikke går ann å gjøre noe med, eller hva jeg burde gjøre/hvem jeg bør kontakte for å finne ut av dette, siden hudlegen jeg snakket med ikke visste hva dette var. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318073-utslett-p%C3%A5-halsen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.