Gå til innhold

Tips om hårpleie

Anbefalte innlegg

Gjest Hårdilemma

Jeg har tenkt å bestille meg frisørshampoo på nettet, har ikke råd til å gå til vanlig frisør og shampooene der er så dyre. Hvilke frisørshampooer bruker dere og er dere fornøyd med de?

Jeg har litt komplisert hår.

Jeg mister litt hår - for mye hårvasking? Vasker 3-4 ganger i uka. Bruker shampoo og balsam. har kun brukt butikkshampoo til nå (loreal).

Håret er tynt og tungt, dvs jeg kunne trengt mer volum. Selve hårstråene er ikke så tynne.

Håret virker litt slitt, har stripet det en del, men sluttet med det nå, farget det til min naturlige farge og skal la det vokse ut.

Samtidig blir håret mitt fort fett, spesielt luggen.

Så jeg trenger en shampoo som gir volum, men som samtidig pleier tørt og slitt hår uten å få det til å føles fett.

Noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/318149-tips-om-h%C3%A5rpleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes kerastase er bra, du kan jo kjøpe volumshampo og balsam, og bruke en god kur flere ganger i uka?

Jeg bruker denne:

http://www.lookfantastic.com/hair/kerastase/kerastase-treat-condition/kerastase-resistance-ciment-thermique.html

Den er veldig god om du føner håret ofte, evt bruker rettetang. Håret blir helt mykt og deilig. Du fordeler den inn i håndkletørret hår, og skal ikke skylles ut. Håret blir ikke fett eller seigt for det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...