Gjest gigma Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Min samboer (39) og jeg (32) har prøvd i 8 mnd å bli gravid men ikke lykkes. jeg har relativt regelmessig syklus på 25 dager og mener jeg kjenner symptomer på eggløsning. på det jeg antar er eggløsningsdagen har jeg kraftige smerter stort sett på høyre side og som varer store deler av dagen.men jeg har inntrykk av at eggløsningen er veldig kort og at kroppen begynner tidlig å forberede seg på at mens kommer m pms symptomer. blodprøve har vist pos hormonnivå men burde vært tatt på et annet tidspunkt.vi er ellers friske og jeg har et barn (10 år) fra tidligere forhold, og min samboer har blitt gravid med andre før. vil tilførsel avv hormoner kunne forbedre situasjonen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318157-problemer-med-%C3%A5-bli-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.