Gå til innhold

Overraskelser i hverdagen :O) (skryteinnlegg)

Anbefalte innlegg

Samboern min har jobbet en del kvelder de siste ukene, så vi har ikke fått så mye tid sammen.. Jeg har gjort alt i heimen, + alt med sønnen.

I går var sønnen og jeg på besøk hos besteforeldrene, og samboern skulle jobbe. Men da vi kom hjem hadde han kjøpt gave til poden, og på kjøkkenet lå to blomsterbuketter til meg :) Da jeg åpner skuffen for å finne saksa til å ordne blomstene finner jeg en gave. Inne er et sølvhjerte (kjede) jeg har ønska meg.

Jeg blir kjempeglad! Får jeg skal sette meg i sofaen spør han om jeg kan sette på plass en tallerken i skapet, synes det var rart den sto på benken, men gjorde det. I skapet finner jeg en gave til, et rålekkert armebånd jeg har ønsket meg til jul! :) Ble nesten litt satt ut jeg.. Og kjempeglad selvfølgelig. Han hadde vært og shoppa til oss mens vi var på besøk.

Er så koselig med sånne overraskelser i hverdagen, selv om det var litt mye da (ikke meg i mot, hehe). Tidligere har jeg overrasket han med klokke, og en annen gang et kjede og kort + gavekort på diverse private ting *fnis*. Blir godt å ha han hjemme på kveldstid igjen etter en hektisk arbeidsperiode..

Fortsetter under...

Annonse

Første jeg tenkte er: Hva har han gjort for noe galt,som han skal dekke over?! var vel i overkant av gaver det der vel...

Hvorfor skal han ha gjort noe galt for å vise meg at at elsker meg og gi meg gaver han vet jeg har ønsket meg og setter pris på? Må være kjedelig å være så mistenksom...

Ser på det mer som en kjærlighetserklæring enn en "dekkoperasjon". Hvis jeg kjøper noe til han er det for å glede han, ikke fordi jeg har dårlig samvittighet.

Hvorfor skal han ha gjort noe galt for å vise meg at at elsker meg og gi meg gaver han vet jeg har ønsket meg og setter pris på? Må være kjedelig å være så mistenksom...

Ser på det mer som en kjærlighetserklæring enn en "dekkoperasjon". Hvis jeg kjøper noe til han er det for å glede han, ikke fordi jeg har dårlig samvittighet.

Enig med deg! Min kjære har sendt blomster til meg på jobb noen ganger og da har det alltid vært "hva har han gjort mon tro?"

At man ikke bare kan glede seg over slike overraskelser er jo trist.

Jeg syns det hørtes utrolig koselig ut jeg!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...