pekkaline Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Inspirert av spirello under her: Hva gjør du for din kjære i hverdagen sånn utover det vanlige? Hva har din kjære gjort for deg som du aldri vil glemme? Hva ønsker du at din kjære skal gjøre for deg? Det skader jo ikke med litt utveksling av goder og ideer 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318270-gleder-i-samlivet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hva gjør du for din kjære i hverdagen sånn utover det vanlige? Stryker ham i nakken. Masserer føttene hans. Lager yndlingsmaten hans når han er hjemme. Sørger for at huset er rent og ryddig til han kommer hjem. Hva har din kjære gjort for deg som du aldri vil glemme? Sånn sett bort fra div. sengeaktiviteter? Synes det er vanskelig å komme på enkelt ting. Han er snill og viser kjærligheten sin i det daglige. Hva ønsker du at din kjære skal gjøre for deg? Ta med alle ungene bort og la meg være alene i huset av og til - uten å måtte gjøre noe annet enn å kose meg Fylle i badekaret, tenne lys og helle i et glass god vin og si: Vær så god kjære, kos deg litt nå. (Og så kunne han kanskje kommet oppi til meg etter en stund ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318270-gleder-i-samlivet/#findComment-2620353 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 ''Hva gjør du for din kjære i hverdagen sånn utover det vanlige?'' Jeg er opptatt at vi skal gjøre ting sammen, og er ganske god på småoverraskelser en gang i blant. For et par uker sida skaffa jeg konsertbilletter til en artist han liker (som jeg såvidt hadde hørt om), og som ikke han hadde fått med seg at var i Norge. Det blei han skikkelig glad for. Forrige helg snakka vi med noen venner om å gjøre ting for hverandre, og da dro han fram et eksempel fra i våres som han mente var en av topp-3-dagene i 2008: En nydelig soldag i april var jeg på besøk hos han en helg. Fredagen lagde jeg i stand freshe sandwicher, skaffa ei flaske Chablis og en kurv jordbær og pakka en sekk med fiskeutstyr mens han var på jobb, og da han kom hjem, var jeg klar til å dra på fisketur. Han slutte tidlig, vi dro avgårde og var ute hele ettermiddagen. Kjempekoselig! ''Hva har din kjære gjort for deg som du aldri vil glemme? '' Han sparka meg i ræva og fikk meg til å tro på at jeg kunne mestre det å starte opp med en høyere utdanning i en alder av 32. ''Hva ønsker du at din kjære skal gjøre for deg? '' Være glad i meg akkurat som jeg er. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318270-gleder-i-samlivet/#findComment-2620360 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Hva gjør du for din kjære i hverdagen sånn utover det vanlige? Stryker ham i nakken. Masserer føttene hans. Lager yndlingsmaten hans når han er hjemme. Sørger for at huset er rent og ryddig til han kommer hjem. Hva har din kjære gjort for deg som du aldri vil glemme? Sånn sett bort fra div. sengeaktiviteter? Synes det er vanskelig å komme på enkelt ting. Han er snill og viser kjærligheten sin i det daglige. Hva ønsker du at din kjære skal gjøre for deg? Ta med alle ungene bort og la meg være alene i huset av og til - uten å måtte gjøre noe annet enn å kose meg Fylle i badekaret, tenne lys og helle i et glass god vin og si: Vær så god kjære, kos deg litt nå. (Og så kunne han kanskje kommet oppi til meg etter en stund ) ''Ta med alle ungene bort og la meg være alene i huset av og til - uten å måtte gjøre noe annet enn å kose meg Fylle i badekaret, tenne lys og helle i et glass god vin og si: Vær så god kjære, kos deg litt nå. (Og så kunne han kanskje kommet oppi til meg etter en stund )'' Ønsker meg badekar ) Dette gjør min mann for meg når vi er på hoteller hvor det finnes kar. Deilig Jeg liker godt når han lager kaffe og tenner lys på bordet før han våkner meg om morraen. Nå ønsker jeg meg en hyttetur, bare meg og han. *håper og håper* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318270-gleder-i-samlivet/#findComment-2620458 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 ''Hva gjør du for din kjære i hverdagen sånn utover det vanlige?'' Jeg er opptatt at vi skal gjøre ting sammen, og er ganske god på småoverraskelser en gang i blant. For et par uker sida skaffa jeg konsertbilletter til en artist han liker (som jeg såvidt hadde hørt om), og som ikke han hadde fått med seg at var i Norge. Det blei han skikkelig glad for. Forrige helg snakka vi med noen venner om å gjøre ting for hverandre, og da dro han fram et eksempel fra i våres som han mente var en av topp-3-dagene i 2008: En nydelig soldag i april var jeg på besøk hos han en helg. Fredagen lagde jeg i stand freshe sandwicher, skaffa ei flaske Chablis og en kurv jordbær og pakka en sekk med fiskeutstyr mens han var på jobb, og da han kom hjem, var jeg klar til å dra på fisketur. Han slutte tidlig, vi dro avgårde og var ute hele ettermiddagen. Kjempekoselig! ''Hva har din kjære gjort for deg som du aldri vil glemme? '' Han sparka meg i ræva og fikk meg til å tro på at jeg kunne mestre det å starte opp med en høyere utdanning i en alder av 32. ''Hva ønsker du at din kjære skal gjøre for deg? '' Være glad i meg akkurat som jeg er. ''En nydelig soldag i april var jeg på besøk hos han en helg. Fredagen lagde jeg i stand freshe sandwicher, skaffa ei flaske Chablis og en kurv jordbær og pakka en sekk med fiskeutstyr mens han var på jobb, og da han kom hjem, var jeg klar til å dra på fisketur. Han slutte tidlig, vi dro avgårde og var ute hele ettermiddagen. Kjempekoselig!'' Så koselig! Det skal jeg bli flinkere til når vi kommer til våren igjen Bra at han sparka deg igang med utdannelse, 32år er da ingen alder. Håper det går fint! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318270-gleder-i-samlivet/#findComment-2620463 Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 ''En nydelig soldag i april var jeg på besøk hos han en helg. Fredagen lagde jeg i stand freshe sandwicher, skaffa ei flaske Chablis og en kurv jordbær og pakka en sekk med fiskeutstyr mens han var på jobb, og da han kom hjem, var jeg klar til å dra på fisketur. Han slutte tidlig, vi dro avgårde og var ute hele ettermiddagen. Kjempekoselig!'' Så koselig! Det skal jeg bli flinkere til når vi kommer til våren igjen Bra at han sparka deg igang med utdannelse, 32år er da ingen alder. Håper det går fint! ingen hindringer i snøen heller ) Bare å kle på seg godt. Ta med kaffe/kakao ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318270-gleder-i-samlivet/#findComment-2620465 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 ''Ta med alle ungene bort og la meg være alene i huset av og til - uten å måtte gjøre noe annet enn å kose meg Fylle i badekaret, tenne lys og helle i et glass god vin og si: Vær så god kjære, kos deg litt nå. (Og så kunne han kanskje kommet oppi til meg etter en stund )'' Ønsker meg badekar ) Dette gjør min mann for meg når vi er på hoteller hvor det finnes kar. Deilig Jeg liker godt når han lager kaffe og tenner lys på bordet før han våkner meg om morraen. Nå ønsker jeg meg en hyttetur, bare meg og han. *håper og håper* Ååååå ja! Hyttetur for bare 2 - det hadde vært noe. I grunnen tur for bare 2 uansett hvor eller hvordan 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318270-gleder-i-samlivet/#findComment-2620513 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bustebeisa Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 "Hva gjør du for din kjære i hverdagen sånn utover det vanlige?" Jeg er flinkere enn han til å finne små gaver, eller prøve å overraske han på forskjellige måter. Liker å stelle for ham.Stå opp når han skal på jobb, selv om jeg egentlig bare kan sove. Dekke frokostbordet, tenne lys og nyte frokosten sammen med ham en helt vanlig ukedag. "Hva har din kjære gjort for deg som du aldri vil glemme?" Han er så forskjellig og god fra alt jeg er vant med fra før, så det er de små tingene jeg setter mest pris på. Når vi handler sammen, får jeg ikke lov å bære kurv eller varene ut til bilen. At han alltid passer på at jeg har det jeg trenger. Fyller opp glasset, være seg med vann, melk, saft eller vin. At han står opp og fyrer i peisen om morgene, kommer tilbake under dyna og så kan vi begge stå opp til varm stue. Skryter av meg. Er tålmodig med meg. Lærer meg nye ting, på en måte som gjør at jeg føler meg likeverdig. "Hva ønsker du at din kjære skal gjøre for deg?" Fortsette å være den gode personen han er i dag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318270-gleder-i-samlivet/#findComment-2620690 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 "Hva gjør du for din kjære i hverdagen sånn utover det vanlige?" Jeg er flinkere enn han til å finne små gaver, eller prøve å overraske han på forskjellige måter. Liker å stelle for ham.Stå opp når han skal på jobb, selv om jeg egentlig bare kan sove. Dekke frokostbordet, tenne lys og nyte frokosten sammen med ham en helt vanlig ukedag. "Hva har din kjære gjort for deg som du aldri vil glemme?" Han er så forskjellig og god fra alt jeg er vant med fra før, så det er de små tingene jeg setter mest pris på. Når vi handler sammen, får jeg ikke lov å bære kurv eller varene ut til bilen. At han alltid passer på at jeg har det jeg trenger. Fyller opp glasset, være seg med vann, melk, saft eller vin. At han står opp og fyrer i peisen om morgene, kommer tilbake under dyna og så kan vi begge stå opp til varm stue. Skryter av meg. Er tålmodig med meg. Lærer meg nye ting, på en måte som gjør at jeg føler meg likeverdig. "Hva ønsker du at din kjære skal gjøre for deg?" Fortsette å være den gode personen han er i dag. Det høres ut som at dere er to likeverdige personer. Koselig å stelle og ordne for hverandre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318270-gleder-i-samlivet/#findComment-2620797 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg må jo svare da, for det er sånne ting i hverdagen som gjør livet verdt å leve Hva gjør du for din kjære i hverdagen sånn utover det vanlige? Jeg lager en bedre middag og kjøper en flaske vin, tenner lys, gir han oljemassasje + + Leier en film jeg vet han har lyst til å se, tar han med ut på middag og kino. Kjøper gaver i ny og ne. Gir han kort med gavekort på opplevelser/private ting Lar han sove og lager frokost i helgene, så han står opp til dekka bord og nytraktet kaffe. Flørter med han på sms hver dag, og sender kjærlighetserklæringer med en god posjon humor. Koser og kysser han masse hver dag, klør han åp ryggen om kvelden, holder rundt han når vi legger oss (eller omvendt), viser og sier jeg elsker han hver dag. Hva har din kjære gjort for deg som du aldri vil glemme? På valentinesdag i fjor gikk jeg på kurs som gikk over to uker (bodde på konferansesenter, hotell på en måte, men helt nøkternt), så han kom til meg på kvelden og sendte meg i dusjen. Når jeg kom ut igjen hadde han dekket på med duk, lysestaker, middagstallerkner med indisk mat (min favoritt), vase med tre langstilkete røde roser + kort, vinglass og rødvin. Han hadde dratt med seg alt dette fra leiligheten og gjorde om det kjedelige rommet til en romantisk restaurant Det var SÅ koselig, og jeg var ganske trøtt dagen derpå.. Hehe.. Også fikk jeg sydentur for bare oss to i julegave i fjor, for jeg hadde ikke hatt råd/tid til utenlandsferie på lenge. Hva ønsker du at din kjære skal gjøre for deg? Støtte meg og være der når jeg trenger det, elske meg som jeg er, le meg meg, være seg selv og være åpen og ærlig mot meg - og selvsagt trofast. Kort sagt: fortsette å gjøre ting han allerede gjør, og være som han er Han er mannen i mitt liv, så etterhvert håper jeg han frir til meg.. Det skader jo ikke med litt utveksling av goder og ideer Sant nok, er stort sett bare probleminnlegg her, så noe positive kan vi ha av og til og. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318270-gleder-i-samlivet/#findComment-2620863 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 "Hva gjør du for din kjære i hverdagen sånn utover det vanlige?" Jeg er flinkere enn han til å finne små gaver, eller prøve å overraske han på forskjellige måter. Liker å stelle for ham.Stå opp når han skal på jobb, selv om jeg egentlig bare kan sove. Dekke frokostbordet, tenne lys og nyte frokosten sammen med ham en helt vanlig ukedag. "Hva har din kjære gjort for deg som du aldri vil glemme?" Han er så forskjellig og god fra alt jeg er vant med fra før, så det er de små tingene jeg setter mest pris på. Når vi handler sammen, får jeg ikke lov å bære kurv eller varene ut til bilen. At han alltid passer på at jeg har det jeg trenger. Fyller opp glasset, være seg med vann, melk, saft eller vin. At han står opp og fyrer i peisen om morgene, kommer tilbake under dyna og så kan vi begge stå opp til varm stue. Skryter av meg. Er tålmodig med meg. Lærer meg nye ting, på en måte som gjør at jeg føler meg likeverdig. "Hva ønsker du at din kjære skal gjøre for deg?" Fortsette å være den gode personen han er i dag. Høres ut som en snill mann. Det er sånne småting som bare å skjenke i glasset som betyr noe. Det viser at han hele tiden følger med på at du har det du trenger og har det bra. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318270-gleder-i-samlivet/#findComment-2620864 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 ''Hva gjør du for din kjære i hverdagen sånn utover det vanlige?'' Jeg er opptatt at vi skal gjøre ting sammen, og er ganske god på småoverraskelser en gang i blant. For et par uker sida skaffa jeg konsertbilletter til en artist han liker (som jeg såvidt hadde hørt om), og som ikke han hadde fått med seg at var i Norge. Det blei han skikkelig glad for. Forrige helg snakka vi med noen venner om å gjøre ting for hverandre, og da dro han fram et eksempel fra i våres som han mente var en av topp-3-dagene i 2008: En nydelig soldag i april var jeg på besøk hos han en helg. Fredagen lagde jeg i stand freshe sandwicher, skaffa ei flaske Chablis og en kurv jordbær og pakka en sekk med fiskeutstyr mens han var på jobb, og da han kom hjem, var jeg klar til å dra på fisketur. Han slutte tidlig, vi dro avgårde og var ute hele ettermiddagen. Kjempekoselig! ''Hva har din kjære gjort for deg som du aldri vil glemme? '' Han sparka meg i ræva og fikk meg til å tro på at jeg kunne mestre det å starte opp med en høyere utdanning i en alder av 32. ''Hva ønsker du at din kjære skal gjøre for deg? '' Være glad i meg akkurat som jeg er. Sånne overraskelser gir så mye i hverdagen! jeg merner at sånne opplevelser (og det kan være ganske enkelt, bør ikke koste stort heller) som gjør at forhold går bra, og det gir en oppkvikker i en ellers stressa hverdag som stiller høye krav til oss. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318270-gleder-i-samlivet/#findComment-2620865 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hva gjør du for din kjære i hverdagen sånn utover det vanlige? Stryker ham i nakken. Masserer føttene hans. Lager yndlingsmaten hans når han er hjemme. Sørger for at huset er rent og ryddig til han kommer hjem. Hva har din kjære gjort for deg som du aldri vil glemme? Sånn sett bort fra div. sengeaktiviteter? Synes det er vanskelig å komme på enkelt ting. Han er snill og viser kjærligheten sin i det daglige. Hva ønsker du at din kjære skal gjøre for deg? Ta med alle ungene bort og la meg være alene i huset av og til - uten å måtte gjøre noe annet enn å kose meg Fylle i badekaret, tenne lys og helle i et glass god vin og si: Vær så god kjære, kos deg litt nå. (Og så kunne han kanskje kommet oppi til meg etter en stund ) Hørtes herlig å ligge i badekaret. deilig med litt rom for seg selv også. Har han gjort det for deg da? Eller vet han du ønsker det? Hvis ikke kan du jo gi han et hint.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318270-gleder-i-samlivet/#findComment-2620866 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bustebeisa Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Høres ut som en snill mann. Det er sånne småting som bare å skjenke i glasset som betyr noe. Det viser at han hele tiden følger med på at du har det du trenger og har det bra. Akkurat. :-) Og da trenger jeg ikke de store sprellene. Selv om jeg hadde så klart blitt glad for overraskelsene mannen din hadde klar for deg. :-) Men det er det der med å nyte det man har. Ikke lengte etter noe annet. Tror jeg skal klippe ut og sende ham svaret mitt og svarene fra deg og pekkaline på en mail. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318270-gleder-i-samlivet/#findComment-2620907 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bustebeisa Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det høres ut som at dere er to likeverdige personer. Koselig å stelle og ordne for hverandre Likeverdig er vel ordet. Hvertfall slik jeg føler det også. :-) SOm jeg sa til Spirello, så klipper jeg ut svaret mitt, og svarene fra deg og Spirello (til meg) og sender dem på en mail til ham. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318270-gleder-i-samlivet/#findComment-2620909 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 ''Hva gjør du for din kjære i hverdagen sånn utover det vanlige?'' Hva er det vanlige da? ) Ettersom vi er særbo så gjør han jo mye selv, men jeg liker å stelle litt for ham når jeg er der, tar oppvasken om morran før jeg drar (han drar lenge før meg) sånn at han kommer til rent kjøkken etter jobb f.eks. Kjøpte ny pute til ham for en stund siden etter at han hadde klaget på den gamle som ikke var noe god. Sånt liker jeg å gjøre. ) ''Hva har din kjære gjort for deg som du aldri vil glemme?'' Han fikk meg til å kjøre bil igjen! ) Han ga meg en gammel golf og satte meg bak rattet selv om jeg hardnakket påsto at jeg ikke torte. Han hadde en engels tålmodighet, men da han hadde lært meg skikkelig bakkestart løsnet det og siden har jeg ikke vært til å få ut av bilen omtrent. ;o) Det er jeg ham evig takknemlig for! ''Hva ønsker du at din kjære skal gjøre for deg?'' Fortsette å elske meg sånn som jeg er med alle mine feil og mangler! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318270-gleder-i-samlivet/#findComment-2620919 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Likeverdig er vel ordet. Hvertfall slik jeg føler det også. :-) SOm jeg sa til Spirello, så klipper jeg ut svaret mitt, og svarene fra deg og Spirello (til meg) og sender dem på en mail til ham. :-) Se det, enda en god ting Han blir nok glad for det 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318270-gleder-i-samlivet/#findComment-2620940 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Jeg må jo svare da, for det er sånne ting i hverdagen som gjør livet verdt å leve Hva gjør du for din kjære i hverdagen sånn utover det vanlige? Jeg lager en bedre middag og kjøper en flaske vin, tenner lys, gir han oljemassasje + + Leier en film jeg vet han har lyst til å se, tar han med ut på middag og kino. Kjøper gaver i ny og ne. Gir han kort med gavekort på opplevelser/private ting Lar han sove og lager frokost i helgene, så han står opp til dekka bord og nytraktet kaffe. Flørter med han på sms hver dag, og sender kjærlighetserklæringer med en god posjon humor. Koser og kysser han masse hver dag, klør han åp ryggen om kvelden, holder rundt han når vi legger oss (eller omvendt), viser og sier jeg elsker han hver dag. Hva har din kjære gjort for deg som du aldri vil glemme? På valentinesdag i fjor gikk jeg på kurs som gikk over to uker (bodde på konferansesenter, hotell på en måte, men helt nøkternt), så han kom til meg på kvelden og sendte meg i dusjen. Når jeg kom ut igjen hadde han dekket på med duk, lysestaker, middagstallerkner med indisk mat (min favoritt), vase med tre langstilkete røde roser + kort, vinglass og rødvin. Han hadde dratt med seg alt dette fra leiligheten og gjorde om det kjedelige rommet til en romantisk restaurant Det var SÅ koselig, og jeg var ganske trøtt dagen derpå.. Hehe.. Også fikk jeg sydentur for bare oss to i julegave i fjor, for jeg hadde ikke hatt råd/tid til utenlandsferie på lenge. Hva ønsker du at din kjære skal gjøre for deg? Støtte meg og være der når jeg trenger det, elske meg som jeg er, le meg meg, være seg selv og være åpen og ærlig mot meg - og selvsagt trofast. Kort sagt: fortsette å gjøre ting han allerede gjør, og være som han er Han er mannen i mitt liv, så etterhvert håper jeg han frir til meg.. Det skader jo ikke med litt utveksling av goder og ideer Sant nok, er stort sett bare probleminnlegg her, så noe positive kan vi ha av og til og. Tenk at han hadde tatt det med hjemmefra!?! Da har han planlagt nøye, det er rørende Ja denne tråden oser av kjærlighet og det gjør innlegget ditt også, deilig det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318270-gleder-i-samlivet/#findComment-2620943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Akkurat. :-) Og da trenger jeg ikke de store sprellene. Selv om jeg hadde så klart blitt glad for overraskelsene mannen din hadde klar for deg. :-) Men det er det der med å nyte det man har. Ikke lengte etter noe annet. Tror jeg skal klippe ut og sende ham svaret mitt og svarene fra deg og pekkaline på en mail. :-) Ja gjør det! Da vet han du setter pris på de "små" tingene i hverdagen. Selvfølgelig er det de små tingene som teller mest, ikke om man kjøper et gaveras en gang i året. Men jeg synes det er kjempehyggelig å gjøre sånne ting og, men ikke bare en gang i året fordi man har dårlig samvittighet eller noe sånt.. det må være for å glede den andre og ville gjøre noe spesielt for å lyse ekstra opp i hverdagen til hverandre. Sånne ting gleder meg mye i hvert fall, men det gleder meg selvfølgelig mest det som skjer i hverdagen, som f.eks. bære poser, skjenke i glasset, stryke over håret, gi et kompliment - sånt gjør heldigvis mannen min også - så jeg ser på meg selv som veldig heldig ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318270-gleder-i-samlivet/#findComment-2620945 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 ''Hva gjør du for din kjære i hverdagen sånn utover det vanlige?'' Hva er det vanlige da? ) Ettersom vi er særbo så gjør han jo mye selv, men jeg liker å stelle litt for ham når jeg er der, tar oppvasken om morran før jeg drar (han drar lenge før meg) sånn at han kommer til rent kjøkken etter jobb f.eks. Kjøpte ny pute til ham for en stund siden etter at han hadde klaget på den gamle som ikke var noe god. Sånt liker jeg å gjøre. ) ''Hva har din kjære gjort for deg som du aldri vil glemme?'' Han fikk meg til å kjøre bil igjen! ) Han ga meg en gammel golf og satte meg bak rattet selv om jeg hardnakket påsto at jeg ikke torte. Han hadde en engels tålmodighet, men da han hadde lært meg skikkelig bakkestart løsnet det og siden har jeg ikke vært til å få ut av bilen omtrent. ;o) Det er jeg ham evig takknemlig for! ''Hva ønsker du at din kjære skal gjøre for deg?'' Fortsette å elske meg sånn som jeg er med alle mine feil og mangler! ;o) Noen ganger trenger man de dyttene bak for at noe skal skje. Bra han hjalp deg med bilkjøringen. Han er standhaftig og kjærlig i den handlingen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318270-gleder-i-samlivet/#findComment-2620946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.