Babette Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg liker å lage mat til ham, med kjærlighet og omtanke. Det setter han stor pris på. Han vasker huset annenhver helg. Det er deilig. Så hender det at han koster snø av bilen min før han drar på jobb selv. Og han lar meg aldri bære så mye som en dassrull når vi er i butikken sammen. Men det aller mest rørende er når han klipper ut avissider med bilder av ihjelkjørt elg og lignende, så jeg skal slippe å se det. Og er rask med fjernkontrollen hvis det vises noe om dyr som lider på TV. Siden jeg var liten har jeg nemlig hatt denne overfølsomheten i forhold til dyretragedier og den ekstreme kjærligheten til dyr. Vårt forhold handler lite om gaver, blomster og rosa lapper under puta. Kjærlighet i hverdagen er når han plutselig tar hånden min, ser på meg den spesielle måten eller kommer over i min sofa. Vi har vært sammen i 8,5 år, men er fortsatt så forelsket at vi nesten dauer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318270-gleder-i-samlivet/page/2/#findComment-2621016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hørtes herlig å ligge i badekaret. deilig med litt rom for seg selv også. Har han gjort det for deg da? Eller vet han du ønsker det? Hvis ikke kan du jo gi han et hint.. Det er vel flere år siden jeg hintet om akkurat det- så det er vel på tide igjen Det aller koseligste hadde jo vært om han kom på det helt av seg selv, men det skjer nok aldri... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318270-gleder-i-samlivet/page/2/#findComment-2621103 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Jeg liker å lage mat til ham, med kjærlighet og omtanke. Det setter han stor pris på. Han vasker huset annenhver helg. Det er deilig. Så hender det at han koster snø av bilen min før han drar på jobb selv. Og han lar meg aldri bære så mye som en dassrull når vi er i butikken sammen. Men det aller mest rørende er når han klipper ut avissider med bilder av ihjelkjørt elg og lignende, så jeg skal slippe å se det. Og er rask med fjernkontrollen hvis det vises noe om dyr som lider på TV. Siden jeg var liten har jeg nemlig hatt denne overfølsomheten i forhold til dyretragedier og den ekstreme kjærligheten til dyr. Vårt forhold handler lite om gaver, blomster og rosa lapper under puta. Kjærlighet i hverdagen er når han plutselig tar hånden min, ser på meg den spesielle måten eller kommer over i min sofa. Vi har vært sammen i 8,5 år, men er fortsatt så forelsket at vi nesten dauer. ''Vi har vært sammen i 8,5 år, men er fortsatt så forelsket at vi nesten dauer.'' Så fantastisk Det er også veldig veldig godt at han verner deg for det du misliker. Godt tegn 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318270-gleder-i-samlivet/page/2/#findComment-2621306 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg liker å lage mat til ham, med kjærlighet og omtanke. Det setter han stor pris på. Han vasker huset annenhver helg. Det er deilig. Så hender det at han koster snø av bilen min før han drar på jobb selv. Og han lar meg aldri bære så mye som en dassrull når vi er i butikken sammen. Men det aller mest rørende er når han klipper ut avissider med bilder av ihjelkjørt elg og lignende, så jeg skal slippe å se det. Og er rask med fjernkontrollen hvis det vises noe om dyr som lider på TV. Siden jeg var liten har jeg nemlig hatt denne overfølsomheten i forhold til dyretragedier og den ekstreme kjærligheten til dyr. Vårt forhold handler lite om gaver, blomster og rosa lapper under puta. Kjærlighet i hverdagen er når han plutselig tar hånden min, ser på meg den spesielle måten eller kommer over i min sofa. Vi har vært sammen i 8,5 år, men er fortsatt så forelsket at vi nesten dauer. ''Men det aller mest rørende er når han klipper ut avissider med bilder av ihjelkjørt elg og lignende, så jeg skal slippe å se det.'' DET er jammen omsorg og kjærlighet. ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318270-gleder-i-samlivet/page/2/#findComment-2621372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 ''Hva gjør du for din kjære i hverdagen sånn utover det vanlige?'' Jeg er opptatt at vi skal gjøre ting sammen, og er ganske god på småoverraskelser en gang i blant. For et par uker sida skaffa jeg konsertbilletter til en artist han liker (som jeg såvidt hadde hørt om), og som ikke han hadde fått med seg at var i Norge. Det blei han skikkelig glad for. Forrige helg snakka vi med noen venner om å gjøre ting for hverandre, og da dro han fram et eksempel fra i våres som han mente var en av topp-3-dagene i 2008: En nydelig soldag i april var jeg på besøk hos han en helg. Fredagen lagde jeg i stand freshe sandwicher, skaffa ei flaske Chablis og en kurv jordbær og pakka en sekk med fiskeutstyr mens han var på jobb, og da han kom hjem, var jeg klar til å dra på fisketur. Han slutte tidlig, vi dro avgårde og var ute hele ettermiddagen. Kjempekoselig! ''Hva har din kjære gjort for deg som du aldri vil glemme? '' Han sparka meg i ræva og fikk meg til å tro på at jeg kunne mestre det å starte opp med en høyere utdanning i en alder av 32. ''Hva ønsker du at din kjære skal gjøre for deg? '' Være glad i meg akkurat som jeg er. ''Han sparka meg i ræva og fikk meg til å tro på at jeg kunne mestre det å starte opp med en høyere utdanning i en alder av 32. :)'' Det er virkelig en god egenskap ved en kjæreste. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318270-gleder-i-samlivet/page/2/#findComment-2621373 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 ''Hva gjør du for din kjære i hverdagen sånn utover det vanlige?'' Tja...jeg henter iskald øl til ham når det er Liverpool-kamp på TV. Jeg kjøper av og til et blad eller en bok jeg vet han vil like veldig godt. Jeg sier at jeg er glad i ham. Veldig ofte. Og skryter av den fine rompa hans. Jeg unner ham tid med kompiser, akkurat som han unner meg tid med venner. Jeg syr knapper og rifter i klærne hans. Jeg forteller ham morsomme historier. ''Hva har din kjære gjort for deg som du aldri vil glemme?'' Han var verdens beste og støeste klippe i en veldig tung og vanskelig periode jeg hadde. Og han overrasket meg med en langhelg en storby for et par år siden. Hadde ordnet barnevakt, avtalt fri med sjefen min og bestilt fly og hotell. Veldig fint! ''Hva ønsker du at din kjære skal gjøre for deg?'' Få meg til å le hver dag. Omtrent som nå, med andre ord. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318270-gleder-i-samlivet/page/2/#findComment-2621375 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 ''Hva gjør du for din kjære i hverdagen sånn utover det vanlige?'' Tja...jeg henter iskald øl til ham når det er Liverpool-kamp på TV. Jeg kjøper av og til et blad eller en bok jeg vet han vil like veldig godt. Jeg sier at jeg er glad i ham. Veldig ofte. Og skryter av den fine rompa hans. Jeg unner ham tid med kompiser, akkurat som han unner meg tid med venner. Jeg syr knapper og rifter i klærne hans. Jeg forteller ham morsomme historier. ''Hva har din kjære gjort for deg som du aldri vil glemme?'' Han var verdens beste og støeste klippe i en veldig tung og vanskelig periode jeg hadde. Og han overrasket meg med en langhelg en storby for et par år siden. Hadde ordnet barnevakt, avtalt fri med sjefen min og bestilt fly og hotell. Veldig fint! ''Hva ønsker du at din kjære skal gjøre for deg?'' Få meg til å le hver dag. Omtrent som nå, med andre ord. Det _er_ godt å være to, og de små tingene betyr mye for begge parter. Det å støtte hverandre er nok den aller viktigste biten, livet er opp og ned en eller annen gang for folk flest. Koselig å bli overrasket med helgetur! Det er godt å ha den tiden helt for seg selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318270-gleder-i-samlivet/page/2/#findComment-2622057 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.