Gå til innhold

Jeg har møtt en annen mann...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

18

• Lotte :o)

13

• morsan

7

• PieLill

5

Mest aktive i denne tråden

''Men ett eller annet med utseendet hans må det vel være du forelsket deg i, selv om han ikke er noe fotomodell?''

Nei, egentlig ikke. Jeg mener jo ikke at han er frastøtende eller noe sånt altså! :o) Han er bare helt alminnelig, ikke en du snur deg etter på gata og tenker:"Wow! Han var stilig!" Det ville ingen menn gjort etter meg heller vil jeg tro. :o)

''Går det an å forelske seg i en man synes det ikke er noen verdens ting med på utsiden, bare han er snill og grei?''

Jepp. Han er jo ikke bare "snill og grei" da, han elsker meg også og det gjør ham til verdens beste for meg. :o) Alle de små tingene han gjør for meg i hverdagen som viser meg at han elsker meg, det er mye viktigere for meg enn at han skulle være fotomodellpen. Har aldri vært spesielt interessert i de "vakre" gutta jeg.

Man trenger ikke å ha en Wow-faktor, da, men tar du deg aldri i å tenke "Å, så flott farge han har på øynene sine" eller "han har slikt et fantastisk, hjertelig smil" eller noe tilsvarende?

Men det er jo egentlig det jeg mener da. Jeg sa jo et eller annet sted at han ikke nødvendigvis trenger å se ut som en fotomodell.

Er du ikke enig i det da at det må være "noe" med utseendet du liker? Noe han utstråler som gjør at du tenner på nettopp han?

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det.

''Er du ikke enig i det da at det må være "noe" med utseendet du liker? Noe han utstråler som gjør at du tenner på nettopp han?''

Useendemessig er han vel ganske langt fra den drømmeprinsen jeg hadde i kikkerten, på mange måter. :o) Men da jeg ble bedre kjent med ham forsvant det gamle bildet og ble erstattet av hans bilde. :o) Noe ved ham som jeg tenner på? Han har verdens deiligste rumpe da... ;o)

Så du mener at det absolutt ikke er noenting ved utseendet hans som fikk deg til å tenne på han, som gjorde han til mann for deg?

Etter min mening kan noen menn som i utganspunktet ser alminnelige ut, ha ett eller annet ved seg som gjør dem veldig til menn, om du skjønner hva jeg mener.

Vi har en stor, felles interesse som i utgangspunktet brakte oss sammen og som gjorde at jeg fattet interesse for ham til å begynne med. Etterhvert viste det seg at han "trykker" på knapper som ingen andre har gjort før seksuelt sett og det i kombinasjon med at vi passer veldig godt sammen i interesser og sånt gjør at vi temmelig raskt bestemte oss for at det skulle bli oss to. :o)

''Er du ikke enig i det da at det må være "noe" med utseendet du liker? Noe han utstråler som gjør at du tenner på nettopp han?''

Useendemessig er han vel ganske langt fra den drømmeprinsen jeg hadde i kikkerten, på mange måter. :o) Men da jeg ble bedre kjent med ham forsvant det gamle bildet og ble erstattet av hans bilde. :o) Noe ved ham som jeg tenner på? Han har verdens deiligste rumpe da... ;o)

Jo jo, men det er jo mange som har deilig rumpe da;o)

Jeg reagerte litt på det du sa lenger opp her, at bare han var glad i deg, så var du forelsket i han.

Slik er ikke jeg laget;-)

Man trenger ikke å ha en Wow-faktor, da, men tar du deg aldri i å tenke "Å, så flott farge han har på øynene sine" eller "han har slikt et fantastisk, hjertelig smil" eller noe tilsvarende?

Han har ei vanvittig deilig rumpe! ;o)

Annonse

Kan man kjenne bluss av forelskelse etter 20 år? Er i litt samme situasjon som hun som startet tråden, og lurer oppriktig.

Mannen min og jeg har vært sammen i 17 år (gift i 14 av dem) - og JA - vi kan fremdeles kjenne forelskelse, lykke og begjær :-)

Ikke hele tiden, ikke forelsket rud hver dag - men vi er dypt glade i hverandre, og oppdager faktisk stadig nye ting ved hverandre :-)

Vi har en stor, felles interesse som i utgangspunktet brakte oss sammen og som gjorde at jeg fattet interesse for ham til å begynne med. Etterhvert viste det seg at han "trykker" på knapper som ingen andre har gjort før seksuelt sett og det i kombinasjon med at vi passer veldig godt sammen i interesser og sånt gjør at vi temmelig raskt bestemte oss for at det skulle bli oss to. :o)

Jo, men hvis han trykker på de riktige knappene hos deg sexuelt sett, så må det være noe med utseendet du tenner på.

Jeg går ut i fra at du ikke tenner på han bare fordi han er interesert i hester.

Jo, men hvis han trykker på de riktige knappene hos deg sexuelt sett, så må det være noe med utseendet du tenner på.

Jeg går ut i fra at du ikke tenner på han bare fordi han er interesert i hester.

''Jeg går ut i fra at du ikke tenner på han bare fordi han er interesert i hester.''

Eller danske fjellklatrere.

''Jo, men hvis han trykker på de riktige knappene hos deg sexuelt sett, så må det være noe med utseendet du tenner på.''

Nei, jeg mener her rent fysisk. :o) Har aldri hatt så herlig (og mye) sex med noen som med ham.

''Jo, men hvis han trykker på de riktige knappene hos deg sexuelt sett, så må det være noe med utseendet du tenner på.''

Nei, jeg mener her rent fysisk. :o) Har aldri hatt så herlig (og mye) sex med noen som med ham.

''Nei, jeg mener her rent fysisk. :o) Har aldri hatt så herlig (og mye) sex med noen som med ham.''

Dette er "Jølsenmat"...:-)

Annonse

Det der har jeg vanskelig for å sette meg inn i.

Jeg forstår ikke helt hva du mener, tror jeg:-)

Mener du at det er nok at han er flink til å gi deg orgasmer?

Da kunne jeg like gjerne funnet frem dilodoen, tror jeg om jeg ikke ellers fant han tiltrekkende.

Hva var det som tiltrakk deg i utgangspunktet før dere begynte å ha sex?

Det er ikke meningen å være vanskelig altså. Jeg har jo forstått at dere har det fint, men jeg er bare nysgjerrig av meg:-)

Går det an å tenne bare på det indre?

''Men ett eller annet med utseendet hans må det vel være du forelsket deg i, selv om han ikke er noe fotomodell?''

Nei, egentlig ikke. Jeg mener jo ikke at han er frastøtende eller noe sånt altså! :o) Han er bare helt alminnelig, ikke en du snur deg etter på gata og tenker:"Wow! Han var stilig!" Det ville ingen menn gjort etter meg heller vil jeg tro. :o)

''Går det an å forelske seg i en man synes det ikke er noen verdens ting med på utsiden, bare han er snill og grei?''

Jepp. Han er jo ikke bare "snill og grei" da, han elsker meg også og det gjør ham til verdens beste for meg. :o) Alle de små tingene han gjør for meg i hverdagen som viser meg at han elsker meg, det er mye viktigere for meg enn at han skulle være fotomodellpen. Har aldri vært spesielt interessert i de "vakre" gutta jeg.

Enig i dette. Jeg kan godt titte litt etter en fotomodellpen mann, men det er ikke utseendet som først gjør meg forelsket.

Det der har jeg vanskelig for å sette meg inn i.

Jeg forstår ikke helt hva du mener, tror jeg:-)

Mener du at det er nok at han er flink til å gi deg orgasmer?

Da kunne jeg like gjerne funnet frem dilodoen, tror jeg om jeg ikke ellers fant han tiltrekkende.

Hva var det som tiltrakk deg i utgangspunktet før dere begynte å ha sex?

Det er ikke meningen å være vanskelig altså. Jeg har jo forstått at dere har det fint, men jeg er bare nysgjerrig av meg:-)

Går det an å tenne bare på det indre?

Ingen har noen sinne gjort det så godt for meg når vi har sex, rett og slett. :o) Ikke bare med orgasmene, men når vi har sex.

Jeg fatter ikke at det skal være så vanskelig at det ikke hadde noe med utseendet hans å gjøre at jeg falt for ham? :o) Det var nok "noe" ved ham som gjorde at jeg ble forelsket, men det hadde ikke med utseendet hans å gjøre, men med hele væremåten og hele ham. :o)

Ingen har noen sinne gjort det så godt for meg når vi har sex, rett og slett. :o) Ikke bare med orgasmene, men når vi har sex.

Jeg fatter ikke at det skal være så vanskelig at det ikke hadde noe med utseendet hans å gjøre at jeg falt for ham? :o) Det var nok "noe" ved ham som gjorde at jeg ble forelsket, men det hadde ikke med utseendet hans å gjøre, men med hele væremåten og hele ham. :o)

Ja, det er ofte vanskelig å sette ord på hva det er.

Beklager den flåsete kommentaren over forresten. Den var jo helt på trynet, ser jeg nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...