Gå til innhold

Jeg har møtt en annen mann...

Anbefalte innlegg

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226956228' post='4017183]

*LOL*

Der var det ikke glimtet i øyet, den røffe sveisen eller noe i den dur, hehe! Du er ikke helt god *flirer*

Men det er sant! Har aldri vært borti makan til deilig rumpe! Bare synd den er pakket inn i klær mesteparten av tiden! :o(

En gang han tuslet inn på badet, rett fra sengen, lente jeg meg så langt ut for å følge stussen med blikket at jeg holdt på å falle ned på golvet... :o)

Fortsetter under...

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

18

• Lotte :o)

13

• morsan

7

• PieLill

5

Mest aktive i denne tråden

''Er du ikke enig i det da at det må være "noe" med utseendet du liker? Noe han utstråler som gjør at du tenner på nettopp han?''

Absolutt! Det ville ihvertfall vært utenkelig å _innlede_ et forhold til en som jeg ikke syntes var noe særlig å se på.

Men jeg håper og tror jeg ikke vil vrake mannen min dersom noe skulle skje, f eks ala tidligere brannmann Gustavsson.

Hvilken historie er det?

Men betinger dette at man har vært stormende forelsket i starten?

Jeg har vært samboer i 5 år (fra jeg var 21), og vært veldig begeistret for sambiss i alle disse år. Men altså aldri virkelig forelsket. Har vel blitt bevisst på at jeg aldri har følt noe ekstra for ham, annet enn at jeg er veldig glad i ham,, og vil dele resten av livet mitt med ham. Men nå lurer jeg altså på hvordan det kan være for de som har opplevd den stormende forelskelsen.

En stormende forelskelse er det beste i verden! Jeg unner alle å oppleve akkurat det :-) Det er sååå deilig! Jeg kan jo utbrodere det, men det er vel ikke nødvendig, hehe!

Men det er sant! Har aldri vært borti makan til deilig rumpe! Bare synd den er pakket inn i klær mesteparten av tiden! :o(

En gang han tuslet inn på badet, rett fra sengen, lente jeg meg så langt ut for å følge stussen med blikket at jeg holdt på å falle ned på golvet... :o)

*rister på hodet* du, ass...

Annonse

Meg igjen - nei det hadde absolutt ingenting med utseende å gjøre at jeg falt for min mann. Jeg tenker aldri "så pen han er" eller lignende.

Men jeg har alltid følt en fysisk tiltrekning til han - en kjemi som var tilstede fra begynnelsen.

Men han er sjarmerende da - og masse glimt i øyet. Bra humor og veldig lett å snakke med. Snill og omsorgsfull. Men ingenting av dette har jo noe med utseende å gjøre?

Han er absolutt ikke stygg altså - men ingen hadde snudd seg etter ham på gaten pga utseende hans. Men mange jenter før meg har likt ham/vært forelsket i ham allikevel - pga personligheten.

Tenkte du aldri "så kjekk han er heller?"

Gjest spørsmål i natten

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226956804' post='4017201]

En stormende forelskelse er det beste i verden! Jeg unner alle å oppleve akkurat det :-) Det er sååå deilig! Jeg kan jo utbrodere det, men det er vel ikke nødvendig, hehe!

utbroder gjerne,, har mye å lære om dette,,

utbroder gjerne,, har mye å lære om dette,,

Jeg kan prøve å forklare hvordan det er for meg.

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men når jeg forelsket meg i yngre dager, ble jeg beskjeden overfor denne personen, følte meg klossete, visste ikke hva jeg skulle snakke om, rødmet, tenkte på han hele tiden, fantaserte osv.

Det var vel mer en type avstandsforelskelse.

Når du blir sammen med den du er forelsket i, så er det sånn at du ikke får nok av han. Har lyst å ta på han hele tiden,. kysse, kline, holde rundt, elske. Det kribler i magen.

Det er ikke lett å beskrive, men jeg tror du kan se på folk når de er forelsket.

Hvis ikke du vet hvordan det føles, så har du nok aldri vært forelsket.

Nå du er forelsket, så er du ikke i tvil om at du er det.

Gjest spørsmål i natten

Jeg kan prøve å forklare hvordan det er for meg.

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men når jeg forelsket meg i yngre dager, ble jeg beskjeden overfor denne personen, følte meg klossete, visste ikke hva jeg skulle snakke om, rødmet, tenkte på han hele tiden, fantaserte osv.

Det var vel mer en type avstandsforelskelse.

Når du blir sammen med den du er forelsket i, så er det sånn at du ikke får nok av han. Har lyst å ta på han hele tiden,. kysse, kline, holde rundt, elske. Det kribler i magen.

Det er ikke lett å beskrive, men jeg tror du kan se på folk når de er forelsket.

Hvis ikke du vet hvordan det føles, så har du nok aldri vært forelsket.

Nå du er forelsket, så er du ikke i tvil om at du er det.

Det du skriver passer bra til hvrodan jeg føler det,, at jeg vil holde rundt, kysse, se på, elske eller ha sex med,, og jeg ser forelsket ut på bilder,, men jeg kjenner ingen kribling i magen,,

Annonse

Vel talt!

Jeg har en eks som jeg nå ikke har noen problemer med å se at han ikke egentlig var så innmari kjekk, men gjett om jeg syntes det da vi var kjærester, da!! ;-) Komisk, i grunn.

Hehe, det er rart det der. Kjærester er råkjekke og ekser ser i beste fall helt ordinære ut;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...