Gå til innhold

Uhell i både spill og kjærlighet

Anbefalte innlegg

Gjest trist i dag..

Må bare få ut litt.. single alenemor, uten kjæreste.. Det jeg trodde kunne bli noe har gitt meg mer og mer dårlig magefølelse, og nå har jeg gitt opp.

"Prinsen" gjør alt annet enn å vie meg tid og oppmerksomhet og nå orker jeg ikke mer.. Har spurt ham om hva han vil med han svarer ikke..

Nei nei, så var han bare en frosk like vel da.. ?! -og jeg er nok en gang lei meg og skuffet. Hva er det jeg gjør galt tro?

Hvorfor kan ikke jeg finne prinsen som bærer meg på sine hender??

Æsj!

Fortsetter under...

Gjest trist i dag..

Hva ser du etter hos en mann? Hvilke krav er absolutte og hva er bare ønsker?

Hvordan innleder du forhold?

snill, omtenksom, trygg... det grunnleggende..

jeg kan vel være litt pågående, kanskje.. men denne gangen har jeg klart å være ganske rolig...

Har du noen tips til hvordan en frierinne skal oppføre seg? Hva menn liker?

Annonse

jeg kan vel være litt pågående, kanskje.. men denne gangen har jeg klart å være ganske rolig...

Jeg er jo ikke mektig populær blant menn og har vært gift i tjue år selv, så jeg har nok ikke det erfaringsgrunnlaget du kanskje ønsker.

Men moderne jenter/kvinner starter med seg selv. De klarer seg selv, de gir seg selv de bekreftelsene de trenger, de trives som singel. Fokuset må være på hvor du er i dag og hvordan livet ditt kan bli bedre uten en frier på døra.

Samboeren min er en fantastisk mann på mange vis. Han er svært ansvarlig og ordentlig, han tar hensyn til meg og han lekte aldri med meg. Han visste han ville ha meg og gjorde hva han kunne for å oppnå det. Kanskje den typen innledning til et forhold du ønsker deg?

Men det som tiltrakk han først av alt var selvstendigheten min. Det at jeg IKKE trengte han. At jeg var sterk og ikke bekymret for om han likte meg eller ikke. Jeg var meg selv, med andre ord. Jeg prøvde ikke å tekkes han for at han skulle like meg.

Jeg er jo ikke mektig populær blant menn og har vært gift i tjue år selv, så jeg har nok ikke det erfaringsgrunnlaget du kanskje ønsker.

Men moderne jenter/kvinner starter med seg selv. De klarer seg selv, de gir seg selv de bekreftelsene de trenger, de trives som singel. Fokuset må være på hvor du er i dag og hvordan livet ditt kan bli bedre uten en frier på døra.

Samboeren min er en fantastisk mann på mange vis. Han er svært ansvarlig og ordentlig, han tar hensyn til meg og han lekte aldri med meg. Han visste han ville ha meg og gjorde hva han kunne for å oppnå det. Kanskje den typen innledning til et forhold du ønsker deg?

Men det som tiltrakk han først av alt var selvstendigheten min. Det at jeg IKKE trengte han. At jeg var sterk og ikke bekymret for om han likte meg eller ikke. Jeg var meg selv, med andre ord. Jeg prøvde ikke å tekkes han for at han skulle like meg.

Har du vært gift i tjue år? ;O)

Hvorfor i all verden skulle du ønske en prins til å bære deg på sine hender? Har du ikke føtter? Og det blir fryktelig vanskelig for han å ta oppvasken (for ikke å snakke om; gå på do) med hendene fulle av deg ;-)

Spøk til side: Kanskje det finnes flere prinser der enn du tror, bare at de er forkledt som helt vanlige menn, med helt vanlige feil og mangler - men som likevel kan være supre partnere - og en av dem kan sikkert overse dine feil og mangler også :-)

Lykke til i jakten!

Annonse

Mitt inntrykk er at det menn tenner på kvinner med overskudd og humør, så de kan få masse positiv oppmerksomhet;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...