Gå til innhold

Nå har jeg vært utro!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Guttegutten

Så har jeg gjort det. Jeg er en gutt på 36 som har vært gift i fem år nå. Lenge har jeg fantasert om sex med en mann. I dag dro jeg på en slik homosauna. Men hva faen gjør jeg nå? Dette vil jeg ha mer av, det er sikkert. Jeg tenner på kona og vi har fantastisk sex men dette var utrolig deilig. Hva burde jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/318762-n%C3%A5-har-jeg-v%C3%A6rt-utro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

3

• Orio

2

• Mary Poppins

1

• Lotte :o)

1

Gjest dustedama

?? Har ikke skjedd noe som jeg kan se.

Well i innlegget jeg leste stod det meget detaljert om hvordan han lå med beina i en slags bøyle.... osv..... om hvor mange de var (de var mange), hvordan sexen gikk for seg og hvor lenge ekstasen i kroppen varte etc etc

Så enten er innlegget redigert, slettet og skrevet på nytt, eller så har jeg en livligere fantasi enn jeg trodde.

Annonse

Gjest dustedama

?? Har ikke skjedd noe som jeg kan se.

''Så har jeg gjort det. Jeg er en gutt på 36 som har vært gift i fem år nå. Lenge har jeg fantasert om sex med en mann. I dag dro jeg på en slik homosauna.'' Mellom disse to avsnittene stod alt det jeg siktet til. ''Men hva faen gjør jeg nå? Dette vil jeg ha mer av, det er sikkert. Jeg tenner på kona og vi har fantastisk sex men dette var utrolig deilig. Hva burde jeg gjøre?''

Well i innlegget jeg leste stod det meget detaljert om hvordan han lå med beina i en slags bøyle.... osv..... om hvor mange de var (de var mange), hvordan sexen gikk for seg og hvor lenge ekstasen i kroppen varte etc etc

Så enten er innlegget redigert, slettet og skrevet på nytt, eller så har jeg en livligere fantasi enn jeg trodde.

hehe skulle tatt seg ut om du hadde fantasert noe sånt ;)

Webbis har redigeringsmuligheter så det er sikkert h*n som har ordnet opp her. Egentlig synes jeg det er litt rart.. hadde det ligget på åpent forum så hadde jeg skjønte den innlegget er jo postet på seksualitet. Mon tro om det hadde noe å gjøre med at han beskrev homofil sex? Merkelig..

''Well i innlegget jeg leste stod det meget detaljert om hvordan han lå med beina i en slags bøyle....''

Det er ikkje noe rart at det blei sletta da, det hørtes perverst ut.

Annonse

Gjest dustedama

hehe skulle tatt seg ut om du hadde fantasert noe sånt ;)

Webbis har redigeringsmuligheter så det er sikkert h*n som har ordnet opp her. Egentlig synes jeg det er litt rart.. hadde det ligget på åpent forum så hadde jeg skjønte den innlegget er jo postet på seksualitet. Mon tro om det hadde noe å gjøre med at han beskrev homofil sex? Merkelig..

*puuuuh*

Nå ble jeg lettet her. ;)

''Så enten er innlegget redigert, slettet og skrevet på nytt, eller så har jeg en livligere fantasi enn jeg trodde.''

*LOL*

Gjest dustedama

''Så enten er innlegget redigert, slettet og skrevet på nytt, eller så har jeg en livligere fantasi enn jeg trodde.''

*LOL*

Ja, ikke sant? hehe

Jeg lurte noen sekund ihvertfall, siden jeg ikke så noen rød prikk eller spor etter noen webmester. hehe

Gjest dustedama

Du burde ikke ha så dustete nick! Du har jo ikke så sjelden fornuftige innlegg :D.

Har vurdert et skifte. Og har forklart foranledningen til nicket.

Foreløpig har jeg landet på at innhold er viktigere enn innpakning ;)

"dustedame" sagt på rett måten kan jo nesten være søtt jo!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...