Gå til innhold

Banan fasong på penis ? (feil onanering)

Anbefalte innlegg

Jeg har en 20 cm lang penis som er litt bøyd slik som en banan eller litt mer. Jeg er nok litt mer banan en andre.

Det har aldri skapt noen problemer fordi jeg retter den ut ved samleie. Synes det er litt rart at noen peker andre veien. Men så fikk jeg høre av en at om man har gått med trange bukser i puberteten så vil det kunne endre fasongen. Lurer også på om det kan ha med onani å gjøre, dersom man onaner ved å gni oppe på penis i stedet for forhuds behandling.

Fortsetter under...

Gjest OnaNymisten

Du klarer neppe å onanere så mye at penis endrer fasong! :o)

Neivel, min endrer fasong hver eneste gang den...fra å være liten og slapp, til å bli stor og stiv. men, den har en tendesn til å gå tilbake til den oprinnelige fasongen da når jeg er ferdig.

Er det normalt ?

:-)

Annonse

Neivel, min endrer fasong hver eneste gang den...fra å være liten og slapp, til å bli stor og stiv. men, den har en tendesn til å gå tilbake til den oprinnelige fasongen da når jeg er ferdig.

Er det normalt ?

Nei, det er helt unormalt faktisk!

Er det normalt ?

*Ler* Det er helt normalt. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...