Gå til innhold

Verdens mest sexy pingvin.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227250699' post='4020411]

Takk for omtanken, Geir, men jeg er ikke enig i det hele tatt i den lista det. Den må være utarbeidet av ei gammel kråke med dårlig syn! ;-)

Min MrHandsome er endelig hjemme, og yes, han har gjort nytte for seg ;-) *rolig*

Hehe, tenkte på deg i går kveld og at du antagelig alt var nyfeid.

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227250699' post='4020411]

Takk for omtanken, Geir, men jeg er ikke enig i det hele tatt i den lista det. Den må være utarbeidet av ei gammel kråke med dårlig syn! ;-)

Min MrHandsome er endelig hjemme, og yes, han har gjort nytte for seg ;-) *rolig*

Du ville vel hatt Nr10. Lang Lang på "topp" du kan eg tenke meg.

Godt å høre at Mr. Handyman har gjort nytte for seg, skulle bare mangle i disse dager om ikkje mannfolka også bidrar med sitt.

Så da blir det ei rolig helg for mrxx da? :)

Du ville vel hatt Nr10. Lang Lang på "topp" du kan eg tenke meg.

Godt å høre at Mr. Handyman har gjort nytte for seg, skulle bare mangle i disse dager om ikkje mannfolka også bidrar med sitt.

Så da blir det ei rolig helg for mrxx da? :)

''Så da blir det ei rolig helg for mrxx da? :)''

Han har vel strengt tatt nok med frua, morsan og alle de andre... Han vet å forsyne seg både her og der. Han har matvett, den fyren ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...