Gå til innhold

Prøv å gi meg en pekepinn please??

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å miste vettet, og enda værre - motet. Jeg har egentlig vært plaget med sykdom så lenge jeg klarer huske. Det har vært mest utbredt med hjertet, i form av ekstrasystoler og hjertesvikt-LIGNENDE symptomer. Har blitt utredet på hjertet uten feil funnet, annet enn høyresidig grenblokk-ufarlig. Plagene som er utbredt, er en svimmelhet som er gyngende. Etter langt om lenge, fant en på balanselab ut at ene balanseorganet mitt var satt ut. Har kronisk bihulebetennelse, og søvnapne. Den neste FORFERDELIGE plagen min er vanskelig å beskrive. Men prøver: Om jeg gjør lett stykke arbeid, så jeg får litt puls og svetter litt (eller blir varm), er det som om det er fullstendig kraftsvikt i bein, armer og en spesiell følelse av kvalme/adrenalin i magen. Det er nesten som om jeg også blir "kvalm" i beina?? Jeg blir skikkelig uvel. Det utarter seg videre noen ganger, med en følelse av nesten besvimelse, som jeg ikke klarer skille fra angst/panikk eller fysisk sykdom/betont. Det føles som kroppen går i sjokk, og bare "leverer" til torso. Må legge meg nedpå til dette roer seg. Jeg blir diagnosert med forskjellige ting. Jeg har fått den omstridte hjernehinnevaksinen i 1988-91, og har blitt diagnosert med ME. På oversikten av symptomer er jeg enig i veldig mange, men jeg får høre av andre helsepersonell som følger meg tett, at jeg er en ikke typisk ME pasient i så tilfelle. I tillegg har de påvist en tungmetallbelastning, med bla kvikksølvforgiftning. Ved egen studie leser jeg at kvikksølvforgiftning symptomer, er også velidig hjemme for meg. Videre har det blitt påvist alt for lite, dels fraværende positive bakterier (mikrobiologi ved dyrkning)og funn av moderate mengder candida albicans. Videre har det blitt vist lavt B12. Det skal sies at jeg av flere grunner har blitt meget stillesittende, og kan på spørsmål om sist jeg GIKK 10 min i strekk ikke huske dette. Jeg er ca 187 cm og veier ca 75kg. Sluttet å røyke for ett år siden. Jeg er redd for å trene/mosjonere fordi jeg da blir dårlig, og blir frarådet av enkelte(ME), jeg er redd for å sitte stille, og blir frarådet det. Dette er ikke noe særlig kjekt og det er på tide at jeg også får en dag uten plager vel?? Klarer du se noen som helst grunn her...er dette logiske plager med kvikksølvsforgiftning eller er det ME. Er det utrolig lite mosjon, eller er det psykisk?? Jeg blir rådet til å spise meg opp på kosttilskudd o.l fra Great Plains laboroatory i canada hvor mange av testene er utført. Please? Some help here??

Fortsetter under...

Gjest ppppppppppp

Jeg er ingen lege, men vil på det sterkeste anbefale deg et rehabiliteringsopphold. Der kan du trene deg forsiktig opp i kontrollerte former og ut i fra ditt eget ståsted. Stillesitting/ligging er roten til mye fysiske problemer på sikt, deriblant at du føler deg svimmel og uvel ved aktivitet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...