Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, så har det vært gang i sengeaktivitet igjen for å bli på tjukken, og krysser fingrene for at det fungerte denne gang. Jeg kjøper ikke eggløsningstester og sånt jeg, satser på at det fungerer likevel, men har jo borteboende kjæreste, så vi må bare kjøre på når muligheten gir seg innefor nogenlunde riktig tid.

Har litt uregelmessig periode og en syklus på 27 til 29 dager, det er vel strengt tatt kun to dager man kan bli gravid av disse. 13. dag etter første dag med mens, er det for kort tid før eggløsning?

Må beklage hvis jeg virker veldig grønn altså, men jeg er ny på dette da, så bær over med meg...

Fortsetter under...

Jeg fikk beskjed av en gynekolog å ha samleie annenhver dag fra dag 11-18 i syklusen. Sædceller kan leve lenge, så det er egentlig bra at det ligger noen "ventere" der når egget kommer. :-)

Sier du det, jeg har hørt litt forskjellig nemlig, men alt er som regel i dagene omkring den 15. dag. Da er det vel ikke utenkelig at det kan gå denne gangen, håper på at "venterne" gjør jobben sin;-)

AneM1365380603

Da jeg ville unngå å bli gravid var jeg ekstra forsiktig fra dag 10 og til ca dag 16. Dag 13 er så absolutt en tid du kan bli gravid.

Sånn utenom det trenger ikke jeg å telle dager for å finne ut når jeg har eggløsning ;)

Da jeg ville unngå å bli gravid var jeg ekstra forsiktig fra dag 10 og til ca dag 16. Dag 13 er så absolutt en tid du kan bli gravid.

Sånn utenom det trenger ikke jeg å telle dager for å finne ut når jeg har eggløsning ;)

Kjempefint, da er det bare å vente og se:-D

Mener du at merker på kroppen når du har eggløsning? Jeg har innimellom merket at det stikker litt innvendig og kan få noe som ligner litt menssmerter, men ellers syns jeg det er vanskelig å vurdere.

AneM1365380603

Mener du at merker på kroppen når du har eggløsning? Jeg har innimellom merket at det stikker litt innvendig og kan få noe som ligner litt menssmerter, men ellers syns jeg det er vanskelig å vurdere.

Jeg kjenner ingen stikkinger, men jeg er langt mer interessert i mannen min rundt tiden for eggløsning ;)

Altså intet ubehag, bare velbehag!

Annonse

sånn merker jeg det og.. Svake mensmurringer, litt stikking i høyre eller venste side, også får jeg EL-slim, utfloden er mer som eggehvitte, seigere og tjukkere, helt klar. jeg ble også mer kåt *fnis* Så kroppen ga meg mange tegn på at nå kan du bli på tjukka. :) Hehe.. Lykke til. Hadde

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...