Gjest forvirret og såret Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Min samboer og jeg skal gå hvert til vårt etter 16 år, etter hans valg. Jeg ønsker ikke bruddet, men begynner å innse at han er ikke lenger den mannen jeg ble glad i. Etter et tidligere brudd, der han flyttet på leilighet for så å komme hjem igjen. Så går det 8 mnd. og så er det på an igjen. I tilegg har han hele tiden vært betatt av en annen. Dette går jo ikke når vi itilegg har barn. Utrolig vondt å innse. Men jeg føler lenge jeg har dradd lasset alene og må nok bare innse at han ikke har de rette følelsene for meg lenger. Så jeg har nå sagt til han at han er fri som fuglen, og at jeg ikke orker å kjempe lenger. Vi blir ikke enige i hvem som skal ha huset. Jeg vil gjerne beholde det slik at jeg og barnet vårt kan bo der. ( vi deler selvsagt samvær) Kan komme med mange argumenter på hvorfor jeg mener dette.. Men nå har det gått 3 uker siden samtalen og han har fortsatt ikke ringt og sjekket noe med banken eller andre for å prøve å finne en løsning. Noen som skjønner hvorfor han ikke tar initiativet til å bli ferdige med dette? Det er jo han som vil ut.... Så lurer jeg på om noen har noen råd til meg om hvordan jeg skal gå frem? Takknemlig for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318944-vi-blir-ikke-enige/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Trist at det ender med brudd. Føler med deg. Hvis ikke han sjekker med banken, bør du gjøre det selv. Ikke bruk mer tid til å sitt på gjerdet å vente på ham. Lag vei i vellinga i eget liv selv. Om nødvendig, søk juridisk bistand for å få ting riktig. (Ikke for å starte en kjempekrangel, men for å unngå den.) Start prosessen med å gjøre deg uavhengig av ham med en gang. Du har et fortrinn når du tar inisiativet i stedet for å være den som får ting presantert og må ta stilling til dem da. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318944-vi-blir-ikke-enige/#findComment-2628693 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.