Gå til innhold

prøvd latexlaken og bodyglide?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227644620' post='4024203]

Er det en oljerutsjebane du skal lage? ;-)

Jeg foretrekker sex på Høie jerseylaken, hehe!

ja, jeg tenkte det. :) Liker vannsklier, berg- og dalbaner og sex - så hvorfor ikke kombinere? hehe.. Neida, men det er jo litt praktisk hvis man driver med oljemassasje og sånn da - så slipper man å kline til hele senga. Også er jeg kanskej litt svak for lakk og lær elller latex.. Hmm... Har ikke noe sånt fra før, så er litt nysgjerrig på å prøve. :)

Ja, og det er bare deilig.

Men obs på at latexbaserte saker kan skape reaksjoner.

Bruk heller Luxus Glide fra Kondomeriet. Varer lenge og er deilig kremete.

Det glir over alt.

Kombiner gjerne med å binde hverandre i senga og en sensuell bodymassasje så kan kvelden være fullkommen.

Ha god varme på rommet, gliden kjøler så det kan bli kaldt etterhvert.

Ja, og det er bare deilig.

Men obs på at latexbaserte saker kan skape reaksjoner.

Bruk heller Luxus Glide fra Kondomeriet. Varer lenge og er deilig kremete.

Det glir over alt.

Kombiner gjerne med å binde hverandre i senga og en sensuell bodymassasje så kan kvelden være fullkommen.

Ha god varme på rommet, gliden kjøler så det kan bli kaldt etterhvert.

har kjøpt luxus glide fra kondomeriet, men har ikke fått kjøpt laken ennå.. pokker og, ville hatt det til helgen, men får kjøpe det til uka. Rekker ikke det i dag eller i morgen. tenkte å overraske min kjære litt, hehe.. Søndag har vi "innedag", dvs. sove, ha sex, dusje sammen, spise og se film.. Og mere sex ;O)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...