Gå til innhold

Behandling av pearly penile papules

Anbefalte innlegg

Gjest Kristiann

Hei! Jeg er en gutt på 20 år som lenge har "slitt" med Pearly Penile Papules, har gått noen runder i det offentlige helsevesenet uten å få hjelp. Nå er jeg lei og vil bare bli kvitt dem fortest mulig. Jeg ser du anbefaler diatermi, hvordan er denne behandlingen når problemet er forholdsvids utbredt? Jeg har 4-5 rekker rundt penishodet, pluss en del frittstående som ligger nær strengen. I tillegg er jeg redd problemet har spredd seg over store deler av hodet. Det er kun klart synlige papuler rundt hodet, men jeg tror problemet er spredd over hele hodet. Hele glanspenis er svært sår å ta på, noe jeg har forstått kan være en årsak av PPP. Vil diatermi, evt. andre behandlingsformer hjelpe på sårheten, eller er behandlingsformene kun kosmetiske? Jeg er også litt opptatt av at det blir en effektiv behandling, at problemet (vertfall den synlige delen) ikke bare blir redusert, men forsvinner for godt. Er CO2-laser i så fall et bedre alternativ? Tilslutt lurer jeg på om du vet om det finnes klinikker utenom Oslo som kan hjelpe meg. Det ble visst en god del spørsmål her, takker meget for din tid og dine svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/319009-behandling-av-pearly-penile-papules/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...