Gå til innhold

Mon tro om jeg har råd til å beholde rekkehuset.

Anbefalte innlegg

Dobbel, en ekstra - blir ikke det bare ulik språkbruk da? :) I begge tilfeller er det 970 x 2? :)

Det er jo ikke riktig. I tilfeller der man har ett barn, ja, da blir barnetrygden "dobbel". Men når man har 3 barn eller flere, får man fortsatt bare en barnetrygd ekstra.

Og dersom man deler 50/50, altså har delt fast bosted, har man krav på en ekstra barnetrygd på deling.

Fortsetter under...

Det er jo ikke riktig. I tilfeller der man har ett barn, ja, da blir barnetrygden "dobbel". Men når man har 3 barn eller flere, får man fortsatt bare en barnetrygd ekstra.

Og dersom man deler 50/50, altså har delt fast bosted, har man krav på en ekstra barnetrygd på deling.

Du, det har du jo helt rett i! Veldig navlebeskuende svar fra meg det der - jeg er nemlig ettbarnsmor.. ;)

Dobbel, en ekstra - blir ikke det bare ulik språkbruk da? :) I begge tilfeller er det 970 x 2? :)

Nei, det er det ikke... har man et barn, får man ei ekstra barnetrygd. Har man to eller tre barn, får man fremdeles bare ei ekstra barnetrygd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...