ule Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg har nå pådratt meg senebetennelse i begge armer. Det startet i det ene håndleddet, fikk medisinering..så fikk jeg vondt i andre håndleddet..og nå verker det i begge armene fra fingertupper helt opp til skuldrene. Legen min sa at jeg har senebetennelse i begge armer og har blitt henvist til fysioterapi. Skal begynne i behandling der snart. Får ikke flere piller, da jeg prøver å bli gravid. Har ikke smerter ved bevegelse, det verker mest når jeg slapper av. Armene føles veldig urolige. Og jeg er mye svakere i musklaturen. Klarer ikke belaste armene noe særlig, og blir lett sliten i armene. Mitt problem er at jeg jobber i barnehage, og har ingen mulighet til å holde armene i ro når jeg jobber. Burde jeg sykemelde meg, f.eks. 50%, for å unngå at dette blir kronisk? Og for at jeg raskere skal bli frisk... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319118-senebetennelse-i-begge-armer-hva-gj%C3%B8r-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.