Gjest seslite Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Til dere andre som også har samboer/kjæreste som er mye borte pga. jobbreiser og andre reiser. Hva syns dere om å være så mye alene?? Jeg merker at når kjæresten min har vært borte veldig mye så kobler jeg ut hele kjæresteriet. Jeg føler meg singel (ikke utro eller noe da) og legger opp livet som om før jeg traff han. Det gjør noe med følelsene min for han, jeg distanserer meg og når han endelig kommer hjem, så kunne han egentlig være borte enda lenger for min del. Når han har perioder hvor han er hjemme en stund (ikke ofte) så føler jeg meg mye mer knyttet til han, men så er den perioden over og han reiser og så er det slik som jeg beskrev over igjen. Jeg blir egentlig litt sliten av hele greia, men jeg er jo glad i fyren. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319133-kj%C3%A6rester-som-reiser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.