Gå til innhold

Kjærester som reiser

Anbefalte innlegg

Til dere andre som også har samboer/kjæreste som er mye borte pga. jobbreiser og andre reiser. Hva syns dere om å være så mye alene?? Jeg merker at når kjæresten min har vært borte veldig mye så kobler jeg ut hele kjæresteriet. Jeg føler meg singel (ikke utro eller noe da) og legger opp livet som om før jeg traff han. Det gjør noe med følelsene min for han, jeg distanserer meg og når han endelig kommer hjem, så kunne han egentlig være borte enda lenger for min del.

Når han har perioder hvor han er hjemme en stund (ikke ofte) så føler jeg meg mye mer knyttet til han, men så er den perioden over og han reiser og så er det slik som jeg beskrev over igjen. Jeg blir egentlig litt sliten av hele greia, men jeg er jo glad i fyren.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/319133-kj%C3%A6rester-som-reiser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...