Gjest ønsker å være anonym nå pga dette er veldig privat Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Min samboer i midten av 20-årene går på Cipralex på grunn av depresjoner. Det har han gjort i snart et år. Noe jeg antar han blir å gjøre sikkert et halvt år til. Jeg vet ikke om det er på grunn av medisinen eller om det er depresjonen som gjør at han sliter med å bli stiv nok til et samleie. I en periode på et par måneder opplevde vi plutselig at det løste seg til en viss grad. Nå er problemet verre enn noen gang. Kan det være medisinen? I såfall hva kan han prøve for i steden for Cipralex? Jeg forteller ofte at det ikke er noe han skal være så lei seg for, at dette er en forbipasserende hendelse og at vi ikke har noe å stresse med. Likevel kan vi bli veldig tente og prøve å ha sex. Det resulterer ofte i at han blir kjempefortvilet fordi han ikke klarer "å få han opp". Hvis det ikke er medisinen, hva kan vi gjøre? Det går veldig utover stoltheten hans og dermed også gjør at han blir mer deprimert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319150-manglende-ereksjon-pga-medisiner-eller-depresjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sahoda Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Har han opplevd dette før han startet på medisinen? Hvis ikke er det nok nærliggende å tro at det skyldes denne. Min samboer fikk eksakt samme problem på Cipralex. Til slutt ville han rett og slett ikke ta dem lengre fordi de ikke hjalp noe spesifikt på depresjonen, heller forsterket den fordi han følte han ble fratatt gleden ved sex også. Og med tablettene ute av systemet fungerer alt som før. Dessverre er dette en av bivirkningene ved disse medisinene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319150-manglende-ereksjon-pga-medisiner-eller-depresjon/#findComment-2630655 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.