Gå til innhold

Kjærligheten er vanskelig

Anbefalte innlegg

Gjest Vil vil ikke Vil vil ikke

Jeg er forelsket i en god venn. Vi er snart 40 begge, men han har vært single ganske mye lenger enn meg.

Han vil bruke tid på å event. etablere et forhold. Jeg har også vært innstilt på det, men i dag er jeg frustrert.

Har ikke krevet noe av ham. Prøvd å være tålmodig.

I de to månedene som har gått, tror jeg ikke han , en eneste gang, har prioritert å være sammen med meg fremfor å gjøre andre ting.. Dette begynner å såre meg. Jeg er ei som trenger en del oppmerksomhet og nærhet for å trives. Nå lurer jeg på om det er vits i å skulle prøve videre.. om han noen gang vil sette meg først..

Samtidig vil jeg jo ha ham for alt han er verd!!!!! Kjærighet er vanskelig...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/319180-kj%C3%A6rligheten-er-vanskelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er et typisk eksempel på en mann som har vært singel (litt for) lenge. Han har rett og slett begynt å gro fast i vanen av å kun ha seg selv å tenke på. Min erfaring er desverre at han ikke vil forandre seg på dette område og du vil irritere deg mang en gang over at han ikke vier deg mer oppmerksomhet. Tror derimot ikke at det betyr at han er mindre glad i deg for det. Han kan rett og slett ikke bedre.Du må rett og slett selv avgjør om dette er noe du kan leve med.

Gjest ..som jeg "fryktet"

Dette er et typisk eksempel på en mann som har vært singel (litt for) lenge. Han har rett og slett begynt å gro fast i vanen av å kun ha seg selv å tenke på. Min erfaring er desverre at han ikke vil forandre seg på dette område og du vil irritere deg mang en gang over at han ikke vier deg mer oppmerksomhet. Tror derimot ikke at det betyr at han er mindre glad i deg for det. Han kan rett og slett ikke bedre.Du må rett og slett selv avgjør om dette er noe du kan leve med.

Han sier jo at han er glad i meg osv... men neimen om han gjør avtaler med meg.. "kan jo komme en kamerat på besøk..".. dette er kjempevanskelig, og jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke gi opp. Begynner å blir usikker nå, og lurer på om jeg er typen som tåler et slikt forhold på sikt, når det er som dette i starten...

Han sier jo at han er glad i meg osv... men neimen om han gjør avtaler med meg.. "kan jo komme en kamerat på besøk..".. dette er kjempevanskelig, og jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke gi opp. Begynner å blir usikker nå, og lurer på om jeg er typen som tåler et slikt forhold på sikt, når det er som dette i starten...

Det kan desverre se litt ut som han utnytter deg litt.?

At han kanskje ikke er så glad i deg som du skulle ønske.

Men alikevel syns jeg du skal vente 1-2 mnd til, og da ta en seriøs prat med han.

Spør han rett ut hvor han vill med forholdetderes, og at livet er forkort til å sløse det bort på forhold som ikke går noe sted.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...