Gå til innhold

I et forhold som skranter...

Anbefalte innlegg

...pga mange forskjellige ting, men kanskje mest fordi den ene parten sliter med seg selv og sin selvutvikling, mens den andre parten er stikk motsatt....og når følelsene begynner å slukkes. Bør da sistnevnte utelukkende ta hensyn til sin partner, gi tid og rom, forståelse og støtte, eller kan man være egoistisk nok, sete ned foten, vinke farvel for å konsentrere seg om seg og sitt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/319203-i-et-forhold-som-skranter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Näckrosa

Det kommer vel an på hvor glad man er i den som sliter da!

..sant nok.. men samtidig skal ikke "den som sliter" bruke dette som en hvilepute heller...

En ting er at man er glad i den andre, og gi det hele en sjanse, men man skal ikke utslette seg selv heller...

fjellrypa1365380652

..sant nok.. men samtidig skal ikke "den som sliter" bruke dette som en hvilepute heller...

En ting er at man er glad i den andre, og gi det hele en sjanse, men man skal ikke utslette seg selv heller...

Hei!

Jeg ble litt lettet over å se at noen tenker på det samme som meg..

jeg er i et forhold hvor jeg i utgangspunktet er positiv og trives på jobb og i mitt liv med hobbyer og venner..jeg ser positivt på livet og føler jeg tar tak i ting for å ha det bra.

Min samboer er det motsatte..periodevis i flere år tydelig deprimert over sin tilværelse blant annet over en jobb som han ikke er fornøyd med og negativ og tung til sinns.Han er ofte deppa og negativ.

Når jeg prøver å snakke med han,så skyver han meg unna og svarer meg ofte veldig surt.Jeg har sagt jeg ønsker at han søker hjelp,men det har han ingen tro på.Han tar ikke seg selv i nakken,han gjør ingen tiltak for å føle seg bedre.Han fungerer på jobben og har venner,men hjemme kan han være veldig humørsyk og negativ.

jeg har mistet mange følelse og gått inn i en hjelperolle tror jeg...har nå i flere mnd tenkt på om jeg bør gå eller om jeg skal satse på at han en dag blir bedre.

Jeg har ingen interesse av han seksuelt,men kan godt kose ellers..vi har gode stunder også.Men tungt å ikke vite hvordan han vil reagere på ting eller hva slags humør han vil være i etter jobb for eksempel...

jaja...jeg vet ikke om jeg selv bør tenke mere positivt å satse hardere eller om det er best å hoppe i det å gå.

Så det er flere enn deg som tenker!!Synes det var godt å se..skriv gjeren mere om hvordan du har det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...