Gjest oransjex Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg får enkelte ganger kvalme som, som regel enten ender med at jeg går i spyingen men så går det bort etter en stund. Det er ikke noen spesielle hendelser dette hender på, men går bor enten av seg selv eller etter at jeg har spyd. Jeg er også plaget med svimelthet og kjennes ut som om jeg skal besvime, får også susing i ørene og andre lyder. Jeg er også plager med krampe i magen og blir fort sliten i hodet og har dårlig blodsirkulasjon i beina, bruker som regel 3 par sokker hver dag enda mer om det er ganske kaldt ute. jeg spiser ikke så mye som et normalt menneske trur jeg ikke, bruker å være en brødskive med ost for hvergang jeg er sulten og spiser ikke mer en 2-3 ganger dagelig så det blir 2-3 brødskiver om dagen med ost. Jeg vet ikke om det er en spiseforstyrelse at jeg ikke liker de fleste typer kjøtt, hvis jeg skal spise kjøt må det ente være elge kjørt eller biff av storfe uten sener. jeg drikker melk, juice, brus men mest vann om dagen, drakk for mye juice for et par månter siden at det teret på halsen, var sikkert rundt 3-4 liter dagen. Jeg røyker også og går på ppiller men dette begynte før jeg begynte å røyke og begynte med ppillene. jeg vet ikke om dette har noe å si men ville bare ramse opp om kosten min i tilfelde 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319310-plager/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.