Gjest trønderjenta36 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har vært singel en stund nå, og har datet en del.Syns det virker som om alle singel har masse uforpliktende sex osv, og taklerdet helt fint. For meg betyr sex noe som jeg har med en jeg er glad i, i et seriøst forhold. Har brent meg utrolig på et tidligere langvarig forhold, og føler at jeg ikke tør å ha sex med noen, pga alt man kan utsette seg for...det frister heller ikke så mye...kan det være lurt å heller kaste seg ut i det, så man kommer over denne "sperren"? Flere som har det sånn? Ferdig med min x, men er forstatt redd for å kaste meg ut i det igjen...er jo voksen også, 36 år, og burde jo vite bedre..er det flere der ute som har følt det sånn etter å ha brendt seg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319351-seksuell-sperre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.