Gjest utslått Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Er det noe her som har erfaring med psykopater i forhold? Jeg er gift med en kvinne som med årene viser en mer og mer kontrollerende adferd. Hun er svært egoistisk og har liten kontroll på humøret/temperamentet sitt. Hun beskylder omgivelsene sine for alt som er galt, evnen til å se at det ofte er hun som er skyld i problemene er ikke-eksisterende. Av og til juger hun også, når hun konfronteres med dette, er helvete løs Har etter hvert begynte å lure på om hun har psykopatiske trekk fordi hennes væremåte strider egentlig mot all fornuft. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Diagnose spiller egentlig ikke så stor rolle, selv om jeg forstår du trenger en knagg å henge ting på. Dersom personen spiser opp energien din og ikke har evne/vilje til å endre seg, er det eneste fornuftige ofte å komme seg vekk. Tenk gjennom om dette er sånn du vil resten av livet ditt skal bli, hvis du ikke har tro på at ting skal endre seg. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Dette er neppe en vitenskapelig artikkel, men du kan ta en titt: http://no.wikipedia.org/wiki/Psykopat Jeg har vært ute for en psykopat, og på henne stemte denne artikkelen så godt at jeg begynte å lure på om forfatteren også kjente vedkommende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.