Gå til innhold

Sår forhud

Anbefalte innlegg

Gjest Tore1212121221

Jeg hadde bursdag for to uker siden og der fikk jeg (ble 22 år) en oppblåsbar dukke i gave. Denne ble blåst opp på festen. Da alle hadde dratt brukte jeg den til det den er laget for den natta. Jeg tror ikke andre har brukt den men fulgte ikke med på den hele kvelden. Noen få dager etter onanerte jeg og rett etter det fikk jeg vondt på forhuden. Det er kun et lite sted foran på forhuden som er sårt. Er ikke rød og jeg ser heller ikke noen merker. Kjennes ut som et tynt kutt, feks som når du har kuttet deg på et ark. Det gjør vondt når jeg tar forsiktig på forhuden men det gjør ikke vondt hvis jeg onanerer. Jeg har forsøkt å smøre med fuktighetskrem og kortison men det hjelper ikke. Hatt det sånn i snart to uker nå. Jeg vasker meg hele tiden,hver gang jeg har tisset. Bør jeg det eller skal jeg holde forhuden helt i ro så jeg ikke "slår opp" skaden hele tida? Bør jeg la den få luft eller skal jeg fortsette å smøre fuktighet på? Og sist men ikke minst, dersom noen andre har hatt seg med den på festen, er det da fare for at jeg kan ha pådratt meg kjønnssykdom? Er sikker på at ingen hadde seg den siste timen før jeg hadde. Feks kan hiv-virus leve der og så komme på meg..??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/319384-s%C3%A5r-forhud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...