Gå til innhold

Sår forhud

Anbefalte innlegg

Gjest Tore1212122112

Jeg hadde bursdag for to uker siden og hadde fest. Der fikk jeg en oppblåsbar dukke. Denne ble blåst opp på festen. Da alle hadde dratt brukte jeg dukken til det den er lagd for og kastet den dagen etter. Fire dager etter onanerte jeg og rett etter det fikk jeg vondt på et punkt foran på forhuden. Det føes som det er et lite kutt der,men jeg kan ikke se noe og det er ikke rødt. Jeg lurer på om det kan ha noe med aktiviteten min med dukken å gjøre. Nå har det gått snart to uker og det er like sårt enda. Har forsøkt å smøre på fuktighetskrem og kortison uten at det har hjulpet så langt. Hva anbefaler du? Bør jeg vaske den hver gang jeg har vært på do eller bør ejg la den være i fred, så jeg ikke "skår opp skaden" hver gang? Jeg fulgte ikke med på dukken hele kvelden, var mange folk der så jeg kan ikke 100 % utelukke at noen andre hadde seg med den iløpet av kvelden...Dersom noen har hatt det, kan jeg da ha pådratt med kjønnssykdom? Jeg er sikker på at ingen hadde seg med den den siste timen før jeg gjorde det. Er det mulig at feks hiv-virus kan "leve" der og så komme på meg??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/319385-s%C3%A5r-forhud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jon Langeland, hudlege

Hei ! I våre dager kan det oppstå mange problemstillinger. Sårhet uten at det er noe å se, er mest sannsynlig en bitte liten rift som skyldes mekanisk påkjenning ved onani alene eller pga friksjon ved brk av dukken. Jeg synes du bør skaffe en sårsalve f eks Bacimycin og en fet fuktighetskrem som Locobase, vaske med en skånsom såpe f eks Neutrogena og skylle morgen og kveld før påsmøring av sårsalve og fukt krem. Indirekte overføring av virus via sexleketøy er mulig og noe man bør være obs på, men virker ikke sannsynlig i dette tilfellet. I så fall ville herpesinfeksjn vært mest aktuelt og da får man rødhet og blemmer sammen med smertene dessuten også hovne lymfekjertler i tilsvarende lyske. Dersom plagene vedvarer og / eller din mistanke om / redsel for overføring av smitte vedvarer, kan du evt kontakte Olafiiaklinikken for nærmere undersøkelse og avklaring . Mvh Hudlegen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/319385-s%C3%A5r-forhud/#findComment-2633283
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...