Gå til innhold

Svette lukter amoniakk

Anbefalte innlegg

Gjest Harald127

Hei. Jeg er en mann på 38 år. Jeg har trenet på helsestudio i 3-4 mnd og har 3-4 ganger deltatt på spinning (Sykkel) der det er stor fare for at man svetter veldig mye. De siste gangene har det luktet sterkt amoniakk av t-skjorten (klissvåt av svette) etter trening. Jeg kan erindre at jeg har hatt problemet en god stund, men det oppstår bare med mye svette. Ellers har jeg ikke problemer med amoniakklukt eller annen unormal lukt av svetten. Urinen er normal. Jeg går på medisinen "Omeprazol rstiopharm" mot spiserørsbrokk. Vet du hva dette kan være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/319414-svette-lukter-amoniakk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satish Arora, allmennlege

Jeg har ingen god forklaring på hvorfor svetten skulle plutselig nå begynne å lukte amoniakk bortsett fra at treningsøkten har kanskje vært ekstra belastende ? I første omgang vil jeg anbefale at du avventer og følger litt med på dette - dersom problemet vedvarer eller forverrer seg kan du ta kontakt med din fastlege for å få dette undersøkt nærmere. Jeg tror ikke at dine symptomer har sammenheng med annet medisin du bruker. Beklager at jeg ikke kan gi deg noe nærmere konkret svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...