Gå til innhold

sædavgang hos mannen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hilsen 78-modell

Kjenner det som oftest, men ikke alltid. Særlig hvis han spruter mye. Kjenner det best på sammentrekningene i penis, men kjenner også selve sæden inni meg.

Sæden hans stimulerer også noe i meg som gjør at jeg ofte kommer lettere like etterpå. Dette tror jeg er det må være en biologisk forklaring på, siden sammentrekningene mine etter orgasmen, leder sæden hans lengre inn i meg. Men har ikke ikke hørt andre si noe om dette eller lest det noen plass, så det er muligens bare noe jeg innbiller meg..

Gro Isachsen, Sexolog

Til tross for at mange menn tror kvinner kjenner selve sædstrålen, er det ikke mulig for kvinner. Årsaken er at skjeden nesten ikke har følsomhet. Slik må det være siden skjeden også brukes som fødselskanal. Hadde kvinner vært like følsomme her som menn er på penis, hadde kvinner omkommet under fødsler.

De fleste kvinner merker likevel mannens orgasme, på andre ytre kjennetegn eller at han stønner og gir uttrykk for sin egen nytelse i øyeblikket det skjer.

Annonse

Til tross for at mange menn tror kvinner kjenner selve sædstrålen, er det ikke mulig for kvinner. Årsaken er at skjeden nesten ikke har følsomhet. Slik må det være siden skjeden også brukes som fødselskanal. Hadde kvinner vært like følsomme her som menn er på penis, hadde kvinner omkommet under fødsler.

De fleste kvinner merker likevel mannens orgasme, på andre ytre kjennetegn eller at han stønner og gir uttrykk for sin egen nytelse i øyeblikket det skjer.

*Host* Å si at man ikke kjenner at mannen spruter sæden i vagina er vel en sannhet med sterke modifikasjoner? Jeg kjenner det ikke alltid, men ofte merkes det da veldig godt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...