Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk beskjed etter mye om og men fra leger å ta grönnsåpe bad to til tre ganger daglig for å rense systen. Tok dette for förste gang i dag og det svei mye, men dette er vel naturlig? Jeg lurer på hvordan dette virker på systen. Den er like stor som ei stor drue/liten tomat med åpning överst pga at den ble aspirert torsdag den 12. juli. Det siver brunlig väske ut, som ikke lukter noe särlig godt. Jeg har merket at den samme lukten kommer fra sjeden etter vi har hat sex.Trolig er det dette som har spredt seg inn i systen, men får ingen beh. pga graviditet. Har forstått det slik at jeg skal gå med den så lenge det siver ut väske, men en eller annen gang må det vel gjöres noe med den?? Skal den forsvinne av seg selv, hva om den sprekker, det må jo gjöre vondt! Skal til sverige på ferie, vil det bli noe problem for meg å få akkuttime på et legekontor der dersom tilstanden forverrer seg, jeg får feber osv?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31947-bartolini-syste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...