Nibel Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei. Jeg får noen ganger blemmer rundt munnen, IKKE i munnen eller lign. Rundt munnen. Disse blemmene prikker og svir slik som det er beskrevet at herpes gjør, Men de forsvinner etter en liten stund. Ikke dager det er snakk om 30minutter - to timer. Jeg bruker å nappe hår rundt leppa, jeg har søramrikansk opprinnl. og har derfor en del hårvekst der. Jeg napper fordi jeg ikke har råd til en annen behandling. Jeg tror kanskjer blemmene har noe med nappingen å gjøre. Jeg har generelt følsom hud. Når jeg nettopp har nappet kan jeg få blemmer med en gang, men de går vekk veldig fort. Jeg blir alltid veldig rød rundt munnen da. Det kan hende dager etter på at jeg får blemmer sånn helt plutselig. Men jeg vet ikke om dette er pga nappingen og min følsomme hud. Eller om jeg kan ha herpes? men det passer ikke med beskrivelsen. Blemmene blir røde rundt men selve blemma er lys/hvit. Blemmene forsvinner uten at det blir noen slags skorpe og som sagt etter minutter/timer, ikke dager. Er det noe jeg kan gjøre for å unngå dette? Eller har jeg herpes? Hva er dette?! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319505-blemmer-rundt-munnen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.