Sporty mamma Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fikk delvis nedsunken livmor etter første fødsel.Det har ikke plaget meg nevneverdig.Nå er jeg 14+4 på vei med nr to og livmoren har trekt seg enda lenger ned.Nå er nesten livmorhalsen i skjedeåpningen.Er det flere som opplever dette? Dette hemmer meg i trening (føler at alt detter ut) og sexlivet er også redusert av dette.Jeg kniper hele dagen, men hjelper ikke særlig.Noen andre ting jeg kan gjøre? Er redd en ny fødsel kan gjøre problemet værre.Er jo bare 25 år og meget aktiv så jeg vil jo helst ikke at dette skal hindre meg ett aktivt liv. Det sies at livmoren trekker seg oppover i bekkenet videre i graviditeten, men gjør min det også når den er kommet så langt ned? Andre som har erfaringer?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319513-nedsunken-livmor-og-gravid-p%C3%A5-nytt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.