Gå til innhold

12 år siden jeg sluttet å røyke, er en sigar ok?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, du tror det hadde vært deilig med en sigar men etter så lang tid uten røyk så vil det sannsynligvis smake pyton.

Eg begynte å røyke etter 10 års opphold, skulle bare "kose meg" med en røyk eller ti i syden...

Det blei 10 år med fast røyking!

Nei, du tror det hadde vært deilig med en sigar men etter så lang tid uten røyk så vil det sannsynligvis smake pyton.

Eg begynte å røyke etter 10 års opphold, skulle bare "kose meg" med en røyk eller ti i syden...

ok, takk for svar. Tar ikke sjansen på å bli avhengig igjen. Er et helvete å greie å slutte.

ok, takk for svar. Tar ikke sjansen på å bli avhengig igjen. Er et helvete å greie å slutte.

''Er et helvete å greie å slutte.''

Neida, det er enkellt.

Men det er et helvete å klare og la være å begynne igjen! :-)

''Er et helvete å greie å slutte.''

Neida, det er enkellt.

Men det er et helvete å klare og la være å begynne igjen! :-)

Kanskje i begynnelsen ja, men når det har gått en stund så blir det lettere. Avhenger kanskje av om man er sammen med andre som røyker.

Gjest IKKE gjør det

IKKE gjør det, min far slutta å røyke for 17 år siden .... så begynte han med en sigar i ny og ne, det har balla på seg til å bli minst en til dagen, nå sliter han som f ' ' ' på å slutte igjen.

Annonse

AneM1365380603

Jeg kjenner en som nøyer seg med en sigar julaften og en nyttårsaften. Han inhalerer ikke, bare poffer litt på den. Det har gått veldig fint i mange år nå, men jeg vet også om en som begynte å røyke igjen etter 10 år.

Skal du absolutt ta deg en sigar, så kjøp kun en. De som begynner å røyke igjen kjøper ofte en hel pakke, så da vil de røyke den opp.

Jeg har en onkel som etter sigende hadde sluttet å røyke. Etter en stund skulle han bare smake... Særlig. Tok ikke lange stunden før han røykte akkurat som før igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...