Gå til innhold

betennelse i bi testikkel mm.

Anbefalte innlegg

Hei Jeg er en mann på snart 30 år! har den siste tiden vert plaget med en liten betennelse i bitestikkelen, dette har jeg fått sjekket hos fastlege og det er ikke farlig, bare ubehagelig. det jeg imidlatid er bekymret for er om dette har noe å si i forhold til produksjon av sædceller og utløsning. har merket at jeg ikke spruter slik som før, at sæden strever med å komme ut av penis. har dette noe å si i forhold til sjansen for å bli gravid, befruktning?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/319603-betennelse-i-bi-testikkel-mm/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Satish Arora, allmennlege

Betennelse i bitestikkel forekommer relativt ofte og kan påvirke sæd produksjon og kvalitet men dette er vanligvis forbigående. Etterhvert som betennelsen forsvinner skal sædproduksjonen normalisere seg. Du beskriver ikke hvor lenge du har hatt betennelsen og om du er blitt behandlet med antibiotika - men dersom du har hatt symptomer i flere uker og opplever ingen bedring bør du nok diskutere dette nærmere med din lege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...