Gjest agathe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 hei jeg er nå 30 født 1978 kvinne og har slitt med smerter i 6 år det vil si med nedsatt kraft i hendene og ledd smerter, det føles ut som dette er gift i blodet og det er og det at jeg har over tid nå de siste to år har jeg fått i tillegg vond i bryst musklene og enorme smerte i lungene når jeg er så tett i bryste at minn stemme blir som vridd og det føles som at brystkassen minn vil eksplodere dette er noe at de mest horrible smertene for jeg blir som paralysert, og nei det er ikke angst, jeg har fått stemple fybromilagi av DR Omdal og etter det har alt stått stilt . jeg blir avvist av lillehammer og diakonhjemmet og haugesund jeg er hvits ikke trengende pasienter skal barna minne bli så offer av systemet at mamma ikke får hjelp og da blir det ikke så mye ute eller alt det jeg ønsker hode mitt vil men kroppen går i mott jeg er ikke i bedre smerter det vil si jeg har ennå masse smerter og ja jeg trene tre ganger i uka og har et sundt og variabelt kosthold jeg er ikke overvektig og heller undervektig etter minn livs still skulle jeg ha energi, overskudd og ikke så mye smerter som jeg har jeg er lege men når hun legen minn sier jeg har lavt bold trykk og må spisse mye salt og lakris og gir meg parnolol,valium ,paralagin,og mer ,mer ,mer så lurer jeg på om dette er bare et forsøk om og holde meg opptatt så det ser ut at hun ser etter noe , føler meg maktes løs . jeg har følgende symptomer. - Sterkt ned satt kraft og følelse i finger - Verker i hånd ledd - Og smerter i negledende som at jeg har smelt hand i en dør - Bryst kassen blir stram og gir ut stikkende smerter som går opp venstre puls åre - Jeg blir svimmel og energi går rett gjennom gulvet - Får problemer med å puste når smertene setter seg i rygene - Og vist jeg har dager der jeg må verre lenge på beina tar det hardt på om kvelden og neste dag blir jeg som feber artig og er helt utkjørt. Jeg er mor til to barn men vil ikke si en eller flere for da diagnosers minne omgivelsene og ikke meg jeg har utsende mott meg og får konstant høre du er jo så ung og ser jo flott ut ??? og jeg er ikke heller sysisk syk etter sykolog. som om det hjelper på minne smerter jeg har hvert innlagt på hjerte avdeling grunnet frykt for hjerteattakk i 2006 men ultralyd at hjerte av overlegen på sus 3h sa at det var meget inflammatorisk muskler og mente at DR Omdal skulle se på meg da kom fybromilagi diagnosen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319635-fybromelagi-eller-kronisk-trethetsyndrom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessabessa Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 hei. min bestemor har fybromylagi og hun flyttet til spania og da ble det bedre. sol og varme . men det forsvinner ikke helt. lurer på om eg har det ssamme. men eg får bare vondt i beina og leddene når jeg fryser.. jeg er også veldig trett. har en datter på 10 mnd. men tror nokk at trettheten etter fødselen skulle vert ferdi nå. og babyen er kjempe grei så det er ikke hun eg blir sliten av.. jeg blir også svimmel ¨då eg reiser meg opp eller bøyer meg ned. mye vondt i hode også.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319635-fybromelagi-eller-kronisk-trethetsyndrom/#findComment-2637537 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.