Gjest Hammer 44 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hei !! Jeg har i flere år hatt søvn problemer. Jeg tror jeg har prøvd det som finnes av medikamenter, uten at noe har hjulpet. Når jeg legger meg om kvelden sovner jeg nesten umiddelbart, og sover i 3-4 timer. Da våkner jeg og tar to valium, og sovner igjen etter en ca en time. Jeg har vert til søvnanalyse på nevrologisk og de har funnet at jeg ikke har søvnapne eller snorker men at jeg ikke kommer ned i dyp søvn. Jeg sover i nesten våken tilstand Søvnproblemene har ført til lange sykemeldings perioder og jeg jobber pr i dag bare halv dag. Etter noe år med valium føler jeg at virkningen av dem begynner å avta.... Jeg er ikke deprimert, holder meg i form så godt som mulig og har ingen problem i hverdagen som skulle tilsi at jeg har disse søvnproblemene. Jeg er ikke røyker drikker ikke kaffe og jeg er tilnærmet avholdsmann. (tar jeg et glass vin sover jeg enda dårligere) Nå begynner ting å virkelig gå nedover.. merker at hukommelsen er betydelig svekket. Vurderer derfor en desperat handling å forsøke cannabis. Har du noen formening om dette kan hjelpe? Jeg er ikke røker og lurer på om dette stoffet kan svelges eller drikkes som te? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319663-s%C3%B8vnproblemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.