Gå til innhold

Skal ha sex med ei jomfru i morgen

Anbefalte innlegg

Hehe er det ingen andre som kjenner igjen dette trollet? Ca annen hver mnd starter vedkommende en tråd om at han skal ha sex med en jomfru (som da er noen år yngre enn han), og hvordan han skal gjøre det best mulig osv. Også kommer det alltid merkelige opplysninger frem etterhver.

merkelig fetisj enkelte har...Hva noen klarer å stimulere seg på.

Fortsetter under...

Hehe er det ingen andre som kjenner igjen dette trollet? Ca annen hver mnd starter vedkommende en tråd om at han skal ha sex med en jomfru (som da er noen år yngre enn han), og hvordan han skal gjøre det best mulig osv. Også kommer det alltid merkelige opplysninger frem etterhver.

Joda, jeg gjorde egentlig det, men jeg ble så perpleks at jeg svarte før jeg fikk tenkt meg om. :o)

merkelig fetisj enkelte har...Hva noen klarer å stimulere seg på.

ja ikkesant.. at man blir kåt av tanken på å ha sex med en jomfru skjønner jeg.. men at man blir kåt av å skrive inn på doktoronline om at man skal ha sex med en jomfru.. den skjønner jeg ikke.

ja ikkesant.. at man blir kåt av tanken på å ha sex med en jomfru skjønner jeg.. men at man blir kåt av å skrive inn på doktoronline om at man skal ha sex med en jomfru.. den skjønner jeg ikke.

Det er bra vi ikke skjønner alt, og ikke klarer å identifisere oss med det. Og om det pirrer å gjøre det, er det også et valg å faktisk gjøre det.

LItt i samme gate som at mange kan tenne på tanken på å bli oppdaget under akten, men likevel velger å ikke ha sex midt i bygatene.

''men at man blir kåt av å skrive inn på doktoronline om at man skal ha sex med en jomfru.. den skjønner jeg ikke.''

*he he*

Annonse

Jeg har testet meg. Negativ kjønssykdommer. Men kondom det kommer vi ikke til å bruke. Å bruke kondom er som å spise sjokolade med papir på. Dessuten vil jeg at hennes første samleie skal bli deiligst mulig. For å unngå graviditet har jeg kjøpt encare vaginal gel som kommer i en applikator som en fører så langt inn skjeden en kan uten at det blir ubehaglig så frigjøres den seddrepende kremen. I tilegg til dette får hun en angrepille etter samlieie noe jeg også har kjøpt inn og evra prevensjonsplaster.

dette tror jeg ikke på et sekund.nice try.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...