Gå til innhold

siver ut avføring

Anbefalte innlegg

Har problemer med at det siver ut ltt avføring etter at jeg har vært på wc og hatt avføring. Må da flere ganger på wc fordi det bare fortsetter å komme. Avføringen er først normal, men etter hvert blr den løsere og løsere for tilslutt bli tynnflytende.

Dette er svært plagsomt i sosiale sammenhenger da jeg hele tiden føler at jeg må på wc.

Føler det som tarmen aldrid blir helt tømt.

Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/319726-siver-ut-avf%C3%B8ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest høstløv

Ja, jeg har det ofte på samme måten, og må ofte bruke Imodium for å stoppe diareen, spesielt hvis jeg skal noe i sosiale sammenhenger.

Jeg har fått tarmen undersøkt, men det var ikke tegn til noen sykdommer der.

Jeg er operert for gallesten og har fått fjernet galleblæren for 20 år siden, jeg lurer på om det har noen sammenheng.

Onsdag1365380628

Huff ja, dette lyder kjent..har det på samme viset og jeg kan skrive under på at det er hemmende. Jeg har ikke vært til undersøkelse men har tenkt at det hadde vært på sin plass. Jeg er så flau over dette at jeg ikke har våget å søke hjelp. Jeg må på toalettet mange ganger etter at jeg er ferdig, og hver gang er toalettpapiret fullt av avføring. Jeg føler ingen trang til å bæsje, men det bare kommer som du beskriver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...