Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ViViola

Hvis det har stoppet _helt_ opp, så må du kontakte lege. Kanskje du trenger et klyster for å få ut det som stopper.

Framover så bør du kanskje vurdere å spise ca 10 svisker daglig, samt ei spiseskje linfrø i en yoghurt 2 ganger pr dag. Og vann - masse, masse vann.

Inntak av fiber er bra, men om man ikke greier å pøse på med nok vann i tillegg, blir fiberen bare som en gigaklump.

(Hvis det ikke har stoppet absolutt i magen nå, så kan svisker - men i noe større mengde enn jeg skrev lenger opp - hjelpe på.)

Gjest sjøstjerna

Hvis det har stoppet _helt_ opp, så må du kontakte lege. Kanskje du trenger et klyster for å få ut det som stopper.

Framover så bør du kanskje vurdere å spise ca 10 svisker daglig, samt ei spiseskje linfrø i en yoghurt 2 ganger pr dag. Og vann - masse, masse vann.

Inntak av fiber er bra, men om man ikke greier å pøse på med nok vann i tillegg, blir fiberen bare som en gigaklump.

(Hvis det ikke har stoppet absolutt i magen nå, så kan svisker - men i noe større mengde enn jeg skrev lenger opp - hjelpe på.)

Enig med dette. Mye svisker, og rikelig med vann å drikke. Suppler med mye yougert (evt m/linfrø)- og druer, og klementiner. _Rikelige_ mengder- så det går på bekosting av annen mat en dag eller to.

Du kan også bruke mikrolax- et slags miniklyster. Sjekk med apoteket- men jeg tror det er trygt for gravide. Mikrolax har jeg brukt med stor suksess på mine barn om de har fått full stopp.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...