Gå til innhold

Døgnet mitt er utrolig kort

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei og frustrert. Her er situasjonen min:

Er ei 26 år gammel kvinne og har slitt med tretthet/søvnproblemer i 13 år.

Trenger søvn hele døgnet,er våken bare noen timer før jeg må legge meg igjen

Dette innebærer at døgnet mitt har veldig få timer i våken tilstand, og jeg får dermed ikke spist regelmessig,trena eller studert noe særlig

Plages av mareritt, hodepine, kvalme og unormale blødninger nedentil

Sliter med å være deppa som følge av alt dette

Legen trodde jeg hadde lavt stoffskifte, og jeg gikk på Levaxin i 2 år før han fant ut at jeg ikke hadde det likevel. Etter dette har jeg en voldsom kroppstemperatur, svetter til jeg er våt når jeg står opp, skal ingenting til før jeg må skifte t-skjorte

Har tatt CT-scan av hodet uten å finne noe unormalt

Har tatt prøver av binyrebarken

Legen tror nå at det kan være psykiske årsaker til at jeg har søvnproblemer, så nå har jeg gått til psykolog i ett år uten å fått svar på noe nytt egentlig....

Jeg skulle vært våken, gjort ting, studert, jobba, hatt en fritid, vært ute i helgene, men sånn som det er nå orker jeg ingen av delene.

Hva er det som feiler meg?!?!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/319797-d%C3%B8gnet-mitt-er-utrolig-kort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som blir deprimerte blir enormt trette og ligger mye av døgnet. Har du noen gang prøvd medisiner imot dette, f.eks AD?

Jeg går på Cipralex mot depresjonen, men vet ikke hva AD er.

Saken her er jo at jeg blir deprimert AV at jeg trenger så mye søvn. PGA søvnen får jeg ikke gjort noe annet i livet mitt enn å sove.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...