nessabessa Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 hei, eg er en jente på 19 år og har slitt med og avføre i mangen år, vet ikkje kor mange men det er jaffal mer enn 6 år.. dette tørr eg ikkje og ta opp med legen min og vet ikke om han kan hjelpe meg heller, fordi kanskje eg må til spesial lege??? eg har ikke klart å gå på do, før kunne eg ikke kjenne at eg hadde trang til og gå og avføre heller. men nå har det blitt bedre..men nå er det akkuratt som om eg ikkje klarer og presse det ut.. kanskje noe galt med musklene?, og har da ,, dette er flaut.. eg har gått i dusjen og skjyllt tarmen med varmt vann og skjyllt avføringen ut, dette har eg gjort hver dag i mange år og i 20 min hver dag, med så varmt vann at eg ikke kan dyje andre derer av kroppen. og eg har sikkert ødelagt tarmen min fordi det kommer ut ```slim eller hud??``.. og så blør eg ofte, ca en dl el mer fra innsiden og da er eg også ømm på innsiden. men avogtil blør eg fra utsiden også.. da sprekker eg også.. og nå er eg kjempe redd fordi eg blødde så mye i går og har ikkje sluttet, da eg var på do så var det mye blod i toalettet og i dysjen. men eg kan ikke slutte og sjylle det utfordi eg sliter sånn og gå på do så det i dysjen er enklest. og det er så vanskeligt og presse det ut også minner litt om en fødsel. og 10 mnd siden fikk eg barn og etter det har det blitt verre blødninger enn det var tidligere.ikke att det trenger og ha noe og si da men. men eg har angst så eg tørr ikkje gå til legen og eg har ikkje vert på etterkontroll etter fødselen heller.. hva lege er det eg skal gå til med avførings problemet mitt ?? for eg må vell til legen? eg pleier og vente til blødningenee eg over og så gjør eg hele greia igjenn.. blør også på huden rudt hullet.på huden på en måte som omm et stort opent sår.. og det er ømmt. da eg begynnte med dette gjorde det forferdelig vondt. men nå kjenner eg som oftest ingenting.. har også noen andre problemer. sliter med en voldsomm trøtthet, mister all energi og kan avogtil sovne i stolen, i tilleg sliter eg med hodevert, avogtil svimmel da eg skal reise meg opp. vondt inni beina og ledd viss eg har vert kaldt, spesiellt i finrene handleddet og beina, avogtil ``låser beina seg sså da må eg liksom ta det veldig seint og lure vri beinet tilbake. dette er i hoften.. får også en forferdelig smerte i ryggen. kanskje nyrene? føles ut som om nyrene kniper seg sammen og blir til en ball og da er det så vondt at eg må sitte helt i ro og får ikke puste:: kan du hjelpe meg.. vill ikke til legen.. føler at legen min tror at eg er hypokonder og ikke tar meg arlvorlig, og dette er veldi arlvorlige ting eg sliter med.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319818-hva-feiler-det-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest whirlwind Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Om du så poster dette 100 ganger så vil du helt sikkert ikke bli noe bedre av det. Ring legen imorgen du. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319818-hva-feiler-det-meg/#findComment-2637573 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessabessa Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Om du så poster dette 100 ganger så vil du helt sikkert ikke bli noe bedre av det. Ring legen imorgen du. hehe det var en feil.. vet ikke hvorfor det ble postet så mangen ganger.. vill vente til eg får svar hoss nett legen før eg går til legen.. off blir stresset ved tanken... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319818-hva-feiler-det-meg/#findComment-2638103 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satish Arora, allmennlege Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg synes det er veldig viktig at du oppsøker en lege - det er IKKE normalt å ha slike plager og særlig blødninger. Du skriver at din lege ikke tar deg alvorlig men jeg er sikker på at han vil høre på deg og utrede deg nærmere dersom du forklarer ham de symptomene du skriver. I første omgang må du ta kontakt med din fastlege - han eller hun kan da henvise deg videre til en spesialist dersom nødvendig. Jeg må understreke at det er veldig viktig at du oppsøker din lege snarest mulig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319818-hva-feiler-det-meg/#findComment-2644109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.