Gjest veldig skuffet... Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 En nær venninne av meg fikk seg ny kjæreste i sommer. I høst har hun stadig vekk ikke hatt anledning til å være sammen med meg/oss andre venninnene, i både små og større anledninger. Nå sist var det et flott julebord hun hadde _lovet_ å "få til" og hadde veldig stor entusiasme over, gledet seg til osv osv. Dette SKULLE hun være med på. Plutselig kunne hun ikke likevel, fordi hun skulle i et bursdagslag sammen med kjæresten... Jeg fikk vite det bare tilfeldig, ved at jeg tilfeldigvis spurte på sms om hun var klar for julebord. "Nei, det ble ikke noe av, skulle i dette laget. Sorry"... Dette julebordet er stort, og litt "big deal". Ikke noe særlig å måtte gå alene. Jeg treffer sikkert noen jeg kjenner der, men det er ikke det samme som å gå sammen med en god venninne da! Hun bor ca 4 timer unna, han bor her. Dvs. at hun skal være her den helgen julebordet er, men altså sammen med han og hans venner. Hans historikk fra tidligere er at han fort blir veldig "eiesyk" og vil ha kjæresten for seg selv. Det i seg selv er jo bekymringsverdig nok (også historikk med vold og spionering/forfølgelse), og jeg er nå "redd" for at det er det som er i ferd med å skje - at han bruker sine manipulerende evner til å holde henne for seg selv. Det er jo uansett hennes "valg" (hun visste om dette på forhånd) men tenkte vel at dette ikke kom til å skje HENNE. Vet ikke om hun syns det er et problem nå heller da. Men det vil det jo kanskje bli når/om vi vennene forsvinner ut en etter en - om det skal fortsette i samme duren blir det jo svært lite vi ser og hører til hverandre.. Hvor lenge etter et kjæresteforhold er det naturlig å "isolere" seg? En venn av meg mente at etter 2 mnd i "kjærlighetsrus" burde man begynne å komme tilbake... Nå er det gått snart 6 mnd her. Jeg kan skjønne at han er mer spennende enn meg/oss venninnene men denne gangen ble jeg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319830-venninne-m-ny-kj%C3%A6reste-ser-henne-aldri-lenger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Noen bare er slik. Venninner har en klar andreprioritering etter kjæresten. Om det blir slutt med kjæresten kommer hun vel tumlende tilbake, og forventer åpne armer. Har selv vært med på å ta slike "hjemkommere" inn i varmen igjen, men når det samme skjer neste gang, blir man lei. Antakelig mister h*n mange venner på veien. Tror dessverre det er lite du kan gjøre :/. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319830-venninne-m-ny-kj%C3%A6reste-ser-henne-aldri-lenger/#findComment-2637734 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.