Misspiggy1365380723 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nå har vi prøvd å bli gravid i 7 mnd uten hell. Jeg har to barn fra før på 9 og 7 åt og kjæresten min har en på 9. Disse barna, alle 3, fikk vi til på 1. forsøk, for å si det sånn. Det er derfor veldig frustrerende at vi ikke skal få det til sammen. Brystene er svært ømme rundt eggløsningstid og frem til mens, så jeg føler at også kroppen min spiller meg et puss. Har vært hos legen og tatt blodprøver, og disse var normale (hormoner) og viste at jeg hadde hatt eggløsning. Er henvist til gyn. poliklinikk, men det tar jo 3 mnd før man får time der. Vi er forresten 33 og 37 år gamle. Trenger litt oppmuntring og historier fra andre som har vært i samme situasjon. Føler aldri vi skal få til vår felles gullunge nå.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319885-frustrert/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.