Gå til innhold

Hva slags intimpiercing?

Gjest Synes det er sexy å pynte meg

Anbefalte innlegg

Dette er ikke en tråd for å diskutere hvor idiotisk, dumt, stygt, farlig og vemmelig intimpiercing er, eller ikke :)

Jeg skal ta en intimpiercing, i huden over klitoris.

Jeg har lyst på enten en ring med kule på eller en slik stang som går nedover, følger klitoris.

Jeg vet jeg kan bytte kulen på ringen slik at det blir en farget kule/sten. Kan jeg det med stangen?

Er det noen som har prøvd en av disse eller begge som kan fortelle om hvordan det er å ha på, hvordan den er å ha på under sexen osv?

Prøver å finne noen bilder av de forskjellige men klarer det ikke. Noen som har linker?

Takker for info.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/319886-hva-slags-intimpiercing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan bytte kule på stangen også.

Hva som er godt under sex er innviduelt, noen elsker det, andre ikke. Noen hevder de får økt følelse, noen hevder den blir nedsatt. Så det er ikke godt å vite.

Har desverre ingen linker.

Lykke til :0)

''Har desverre ingen linker.''

Har heldigvis ingen linker.

Du kan bytte kule på stangen også.

Hva som er godt under sex er innviduelt, noen elsker det, andre ikke. Noen hevder de får økt følelse, noen hevder den blir nedsatt. Så det er ikke godt å vite.

Har desverre ingen linker.

Lykke til :0)

Takk for svar.

Har funnet litt mer info nå på linker, det gjaldt å ikke krysse av for bare Norge på google ;)

Fint at det går ann å bytte på stangen også, er litt pent med stenlignende ender synes jeg

Etter som jeg har forstått så finnes det barbeller (heter den stangen det?) som har en stor og en liten kule hvor den lille kulen kan skrues ut, og med to små kuler hvor begge kan skrues ut. Stemmer dette? For det er vel kulene som skrues som kan byttes logisk nok da.

Det er ikke krav at det skal gjøre noe for sexen, for jeg kommer ganske så lett slik det er nå, men jeg synes det er sexy å pynte seg der nede og det er sikkert veldig spennende å få litt hjelp av den under sexen også hvis så er.

:)

Takk for svar.

Har funnet litt mer info nå på linker, det gjaldt å ikke krysse av for bare Norge på google ;)

Fint at det går ann å bytte på stangen også, er litt pent med stenlignende ender synes jeg

Etter som jeg har forstått så finnes det barbeller (heter den stangen det?) som har en stor og en liten kule hvor den lille kulen kan skrues ut, og med to små kuler hvor begge kan skrues ut. Stemmer dette? For det er vel kulene som skrues som kan byttes logisk nok da.

Det er ikke krav at det skal gjøre noe for sexen, for jeg kommer ganske så lett slik det er nå, men jeg synes det er sexy å pynte seg der nede og det er sikkert veldig spennende å få litt hjelp av den under sexen også hvis så er.

Det finnes begge deler ja, mener jeg..

Men ta deg god til til å velge piercing når du er der. Da kan også den ansatte gi deg en forklaring på de forskjellig. :0)

Annonse

Gjest Gothjenta

Takk for svar.

Bare det at du kan risikere at følelsen blir nedsatt er vel en grunn nok til revurdere pyntingen din?

Synes selv at piercing er fint, uansett hvor på kroppen den befinner seg. Har selv hatt piercing både i leppa og i brysvortene, men måtte fjerne dem pga infeksjoner.

Hadde aldri tatt sjansen på å få denne infeksjonen i klitten med det ubehag som medfølger:-/

liker du ikke intimpiercing??

Det er sikkert greit nok, men det er vel et ungdomsfenomen?

Dessuten var det noen her (i fjor eller noe) som la ut noen skrekkelige nærbilder som har brent seg fast på netthinnen, med elendig lyssetting og det som verre var.

Orker ikkje se noe tilsvarende. :)

Dessuten var det noen her (i fjor eller noe) som la ut noen skrekkelige nærbilder som har brent seg fast på netthinnen, med elendig lyssetting og det som verre var.

hehe ;) stakkars deg....

Ungdomsfenomen, vel, det er vel litt "ungdommelig" og ukontrollert å ikke klare å la være å si sin mening om piercing når jeg i innlegget mitt spesifiserer at jeg ikke ønsker akkurat det.

Hva med å klare å bare helt enkelt godta at folk liker litt forskjellig da du, sånn uten å måtte stikke frem din egen mening?

Ungdomsfenomen, vel, det er vel litt "ungdommelig" og ukontrollert å ikke klare å la være å si sin mening om piercing når jeg i innlegget mitt spesifiserer at jeg ikke ønsker akkurat det.

Hva med å klare å bare helt enkelt godta at folk liker litt forskjellig da du, sånn uten å måtte stikke frem din egen mening?

Ok.

Men nå skal eg se Hotell Cæsar.

Annonse

Gjest intimpiercet

Heisann :)

Jeg tok en VCH piercing (vertical clitoris hood) i vår. Det gjorde FRYKTELIG vondt i et splittsekund. Men det gikk så fort at hjernen min ikke klarte å registrere at det gjorde vondt før etter at det var over, SÅ fort gikk det. Piercingen har i ettertid ikke gjort vondt ett sekund, hverken ti min etterpå, ti dager etterpå eller senere. Har ikke fått nedsatt følsomhet, snarere tvertimot ;) Den er kjempefin å se på og jeg (og min kjære) digger den.

ps Jeg er godt over min første ungdom, så det var ikke en motegreie eller innfall, men en godt gjennomtenkt handling.

Gjest intimpiercet

''men det er vel et ungdomsfenomen?''

Jeg var nærmere førti når jeg satte min. Ellers så synes jeg du skal respektere trådstarters ønske om hva hun ønsker svar på.

Den var nydelig du. :-)

''...hevder hun at det er i og rundt kjønnsorganet hun har piercet seg mest. For faktahungrige kan det opplyses at antallet piercinger her er 500.''

Stakkars fyr som må P"*^ ho der, det blir vel omtrent det samme som å stikke pik*¨¨¨ i en foodprocessor det kan eg tenke meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...