Gå til innhold

Hva slags intimpiercing?

Gjest Synes det er sexy å pynte meg

Anbefalte innlegg

Den var nydelig du. :-)

''...hevder hun at det er i og rundt kjønnsorganet hun har piercet seg mest. For faktahungrige kan det opplyses at antallet piercinger her er 500.''

Stakkars fyr som må P"*^ ho der, det blir vel omtrent det samme som å stikke pik*¨¨¨ i en foodprocessor det kan eg tenke meg.

Auauau.. Kan ikke være mulig å få til noe særlig hanky panky uten å stikke seg, selv gammeldags klinings må jo medføre en viss risiko for å hekte seg fast både her og der. Spesielt hvis han har tannregulering.. ;-)

Fortsetter under...

Wow. De veier tilsammen tre kg, ser jeg. Det er jo litt da. De gir henne nok _det_ sæggetrynet, men det er det jo ingen som ser midt oppi alt det glorete. Så....Jeg vet ikke helt hva som var poenget mitt, egentlig. Whatever. Hun ser jo i alle fall glad ut. Litt sånn manisk glad, men dog.

Wow. De veier tilsammen tre kg, ser jeg. Det er jo litt da. De gir henne nok _det_ sæggetrynet, men det er det jo ingen som ser midt oppi alt det glorete. Så....Jeg vet ikke helt hva som var poenget mitt, egentlig. Whatever. Hun ser jo i alle fall glad ut. Litt sånn manisk glad, men dog.

Ho hadde faktisk veldig fine tenner, lurer på kor langt tid ho bruker på å få lirka inn tannbørsten?

For ikkje å snakke om hva som skjer hvis tannlegeboret henger seg opp...

Den var nydelig du. :-)

''...hevder hun at det er i og rundt kjønnsorganet hun har piercet seg mest. For faktahungrige kan det opplyses at antallet piercinger her er 500.''

Stakkars fyr som må P"*^ ho der, det blir vel omtrent det samme som å stikke pik*¨¨¨ i en foodprocessor det kan eg tenke meg.

Men tenk så koslig det kan høres ut nå i disse juletider:

"Bjelleklang, bjelleklang"

:)

Lurer på hva sikkerhetskontrollen på flyplassen sier når hun kommer spankulerende...

Full shutdown!

hehe

Annonse

Heisann :)

Jeg tok en VCH piercing (vertical clitoris hood) i vår. Det gjorde FRYKTELIG vondt i et splittsekund. Men det gikk så fort at hjernen min ikke klarte å registrere at det gjorde vondt før etter at det var over, SÅ fort gikk det. Piercingen har i ettertid ikke gjort vondt ett sekund, hverken ti min etterpå, ti dager etterpå eller senere. Har ikke fått nedsatt følsomhet, snarere tvertimot ;) Den er kjempefin å se på og jeg (og min kjære) digger den.

ps Jeg er godt over min første ungdom, så det var ikke en motegreie eller innfall, men en godt gjennomtenkt handling.

Hei :)

Det er vel en sånn vertikal jeg kunne tenke meg tror jeg, eller en ring.

Den horisontale synes jeg ikke er like pen.

Kjæresten min liker ikke helt tanken på ring, for han er livredd for at det skal kunne hekte seg fast på noe vis. Den vertikale barbellen likte han bedre.

For barbell var stang, ikke sant?

Gjest intimpiercet

Hei :)

Det er vel en sånn vertikal jeg kunne tenke meg tror jeg, eller en ring.

Den horisontale synes jeg ikke er like pen.

Kjæresten min liker ikke helt tanken på ring, for han er livredd for at det skal kunne hekte seg fast på noe vis. Den vertikale barbellen likte han bedre.

For barbell var stang, ikke sant?

Barbell er stang med kuler ja :)

Angående det å hekte seg sammen, så kan jeg fortelle at mannen min har både en prins Albert pluss flere ringer i pungen, det er skikkelig stilig og jeg kjenner dem som en ekstra "kiling", men vi har aldri vært i nærheten av å bli hektet sammen pga piercingene. Så tror ikke dere har noe å frykte.

For min del synes jeg at det er barbell som teller, det er stilifult, renslig og vakkert. Kunne ikke tenke meg ring der. Men smak og behag... ;)

Barbell er stang med kuler ja :)

Angående det å hekte seg sammen, så kan jeg fortelle at mannen min har både en prins Albert pluss flere ringer i pungen, det er skikkelig stilig og jeg kjenner dem som en ekstra "kiling", men vi har aldri vært i nærheten av å bli hektet sammen pga piercingene. Så tror ikke dere har noe å frykte.

For min del synes jeg at det er barbell som teller, det er stilifult, renslig og vakkert. Kunne ikke tenke meg ring der. Men smak og behag... ;)

Kjæresten min har ikke piercing og kommer nok aldri til å ta det noen gang så han er ikke redd for at vi skal hekte oss sammen.

Men han er redd for at noe skal hekte seg fast i ringen og røske i meg :)

Jeg synes også barbell er pent, men jeg tror jeg kunne like noe stilfulle kuler på den, har du linker til noe fine?

Synes dette virker veldig spennende. Har ikke tid nå i julen men jeg kommer nok til å vurdere dette veldig seriøst på nyåret :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...