Gjest camilla263 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hei, jeg er en jente på 26 år, jeg og min mann er aktive prøvere, men jeg har et problem med mellomblødninger som bekymrer meg veldig. Jeg har vært litt plaget med dette en stund, det begynte da jeg plutselig reagerte med blødning hele måneden ved bruk av p-piller som jeg tidligere hadde tålt godt for noen år siden. Sist menstruasjon hadde jeg 18. november, denne var veldig kraftig. Hadde en dags opphold, så blødde jeg igjen i flere dager, ikke som en vanlig menstruasjonsblødning, men litt friskt blod med tilhørende mensmurringer i magen. Deretter testet jeg for eggløsning ca 3.desember, og blødde også etter sex. Et par dager før eggløsning var jeg hos min fastlege med problemet, hun foretok en GU, og kommenterte at jeg hadde slimhinne utenpå livmorhalsen, men sa ikke noe om hva det kan medføre. Nå har jeg hatt et par dager med null blødning, men i dag kjente jeg mensmurringer igjen, og oppdaget litt friskt blod på papiret ved toalettbesøk. Har fått henvisning til gynekolog, men det først om 4 måneder. Har du noen idè om hva det kan være, og om det kan påvirke muligheter for å bli gravid? På forhånd takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319900-mellombl%C3%B8dninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det er meg vanlig med slike slimhinneforendringer hos kvinner i fruktbar alder, og spesielt hos de som bruker p-pille. Det betegnes som ’ektopi’, og er helt ufarlig og betyr ikke noe for å bli gravid. Blir det for mye blødning, kan man behandle med laser, det kan hjelpe en stund, så kommer det gjerne tilbake. Men det er kun for at du skal slippe for eksempel blødning ved samleie, det har ingen annen betydning. Lykke til med prosjektet. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319900-mellombl%C3%B8dninger/#findComment-2639283 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.