Gå til innhold

tenner

Gjest anonym nå,.. off

Anbefalte innlegg

Gjest anonym nå,.. off

hei, da eg var ung hadde eg streng, men en dag datt eg fremmover og besvimter, da slo eg inn tennene mine 9 cm, og vis eg ikke hadde hatt sreng på tennene hadde eg mistet tennene sa tannlegen. han ventet noen dager og tok strengen av..

nå syntest eg tennnene mine er så stygge, den ene frammtanna eg død så den er litt missfarget.. og tennene mine går liksom litt innover og dette plager meg så mye at eg vill ikke smile eller vise di for mye..

lurer på hva slags tannlege eg må gå til med dette??

gikk til tannlegen min og sa ta at eg vville bleike tennene og da fant han fremm speilet og sa at tennene mine ikke var missfarget.. og nwektet og gjøre det. dette var før eg var 18 så det er sikkert derfor han ikke ville gjøre det.

men eg vill ikke bare bleike di, vill få ett helt nytt smil.. hollywood smil hehe, ka tannlege skal eg hennvende meg til og hva burde eg gjøre?????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/319940-tenner/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

vel, ang nytt smil må du vel kanskje til utlandet... hehe.

Men jeg har byttet tannkrem og munnskyllevann til det de bruker i top model og extreme makeover de norske versjonene. Tannkrem og munnskyll med bleking, og tennene føles nyrenset hver gang jeg har pusset dem. Bestilte på en link jeg fant www.cosmopharmas.com/NO55779

Og jeg har fått vanvittig mye finere og renere og bankere tenner!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/319940-tenner/#findComment-2646032
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...